udgivelse incl. subwebs
Fra : Bent Sørensen

Dato : 23-10-01 22:50

Hvorfor pokker gider FP2002 ikke udgive både hovedweb og subwebs i samme
omgang når den får besked om det??
- det er endnu aldrig lykkes mig - hvad er der galt?

Hilsen
Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 06:41

1. Tillader din host at du har subwebs?

2. Er du sikker på at det Web du har åbent har nogle subwebs?

Fra : Bent Sørensen

Dato : 24-10-01 06:47

1. ja - jeg har masser af subwebs, både m/u password via FP på flere
forskellige hovedwebs hos både Danbbs og Webhosting
2. ja

Hilsen
Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 12:47

Hvilken fejl får du?

Fra : Bent Sørensen

Dato : 24-10-01 12:56

Jeg får ikke nogen fejmeddelelse - men mine subwebs kommer bare ikke med
ud - og derefter må jeg åbne hvert enkelt og lægge ud.

Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 21:47

Så må det være fordi du ikke sætter kryds i "include Subwebs" i
Publish dialog'en.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 25-10-01 06:36

Jamen det er jo det der er det mærkelige for det gør jeg med garanti - for
jeg har forsøgt mange gange!
og det er jo derfor det er så mærkeligt!
Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-01 17:21

Hvis ellers alle de betingelser jeg har nævnt har været opfyldt har
jeg aldrig været ude for eller hørt om, at subwebs ikke blev
Publish'ed sammen med root web'et.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 25-10-01 18:38

Jeg har lige prøvet endnu engang - denne gang på www.eor.dk hvor jeg har et
subweb med rubrikannoncer der lige er blevet rettet - alle dine betingelser
er med garanti opfyldt - men alligevel kommer subwebbet ikke med før jeg
publisher det separat!

Hilsen
Bent