Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gabs?
Fra : Johnny jensen

Dato : 23-10-01 22:29

Jeg leder efter en fotohandler der kan sende mine film til fremkaldelse hos
Gabs...hvor finder jeg den i københavns området?

Fra : E.I.

Dato : 24-10-01 08:24

Spørg hos Gabs de må vide det.

Fra : Pico

Dato : 24-10-01 16:34

"E.I." <ei@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3bd66cbe$0$25383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Spørg hos Gabs de må vide det.

> hos

Det mener jeg alle fotohandlere kan hvis du beder dem om det,
men i hvertfald gør Herbst & Preust på Østerbrogade (lige over for søerne) det.
Pico

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-10-01 19:28

"Johnny jensen" <Lejo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en fotohandler der kan sende mine film til fremkaldelse
hos
> Gabs...hvor finder jeg den i københavns området?

Du kan via www.colourart.dk finde en fotograf i nærheden af dig, de fleste
bruger bruger Gabs.
Men elelrs kunne du prøve at ringe til Gabs, de er faktisk ret flinke...*S*

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 25-10-01 07:05

Hej Johnny

Hvis det er for almindelig fremkaldelse af film, så skal du bare finde et
Spar supermarked, da de får fremkaldt hos Gabs, bare lidt billigere end foto
forretningerne.

VH
Per