Skærme
Fijala 3554
Sony G420 skærm. Hjælp
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 23-10-01 23:38

Hej. Jeg bor på Grønland og har lige modtaget en Sony G420 19" skærm fra IT
Butikken. Problemet er som følger:
Når den bliver sluttet til virker den bare ikke. Skærmen er meget sløret og
kan ikke læses. Billedet starter som lille og forstøres og går tilbage til
lille i en uendelighed, samtidig med at skærmen slår skrald og lyder
forfærdentlig. Det er lige meget om det er den ene indgang eller den anden
eller den slet ikke er tilslutet en PC. Min PC er ok og virker fint med en
Nokia 447.
Der er ikke meget hjælp at hendte i manualen. Lysdioden ved power knappen
lyser skiftevis grøn og orange.

Der er selvfølgelig garenti på skærmen, men skal den til DK skal det ske med
fly og det vil koste mig 1500,- hver vej.

Hvad kan der være galt.

Flemming T Nielsen
Greenland

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-10-01 23:23

Hej!

Flemming T Nielsen wrote:

> Hvad kan der være galt.

Lad den stå til den har fået stuetemperatur. Tændte du for den lige da du fik
den?

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 24-10-01 00:49

Nej - nej, den har stået i stuetemp. i 8 timer.

--

Flemming T Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-10-01 23:51

Hej!

Flemming T Nielsen wrote:

> Nej - nej, den har stået i stuetemp. i 8 timer.

Så er den nok blevet maltrakteret af "kasterne" (dem der håndterer baggagen) :(

Fra : Lars Wiberg

Dato : 24-10-01 09:45

Hej Flemming,

>Der er selvfølgelig garenti på skærmen, men skal den til DK skal det ske med
>fly og det vil koste mig 1500,- hver vej.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske alle de guldkorn jeg fik smidt i
ansigtet da jeg gik i handelsskolen, men jeg mener ikke du skal hæfte
for fragten. Varen er defekt. Jeg kan tage fejl, men hvis der
eksisterer en lille smule retfærdighed i denne verden, så vil jeg mene
IT-Butikken kommer til at stå for fragtregningen (eller også gør
fragtmanden selv).

>Hvad kan der være galt.

Den er blevet kastet med. En fragtmand et eller andet sted har haft
lidt for travlt.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail