leg - slåskamp
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 23-10-01 22:04

Det går meget bedre med Lille Mis og Keshna nu, de leger sammen og opfører
sig stort set som da Lille Mis og Chang gjorde da min veninde og jeg boede
sammen. En gang imellem skiller vi dem dog ad da jeg synes at legen af og
til bliver for vild. Ingen af dem virker dog bange for hinanden eller har
skrammer efter de vilde lege men få gange vender de ørene tilbage og hvæser,
bør jeg lade dem blive sammen eller er det godt nok at jeg for øjeblikket
skiller dem ad.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : Kate

Dato : 25-10-01 16:08

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> [...]
> lege men få gange vender de ørene tilbage og hvæser, bør jeg lade
> dem blive sammen eller er det godt nok at jeg for øjeblikket

Jeg vil ikke få det til at se ud som om at har en fis forstand på det,
men da Johan og Sofie var små lod jeg dem bare slås/lege som de ville.
Jeg forventede at så længe det ikke gjorde skade på hinanden så går det
nok. De legende da også nogle gange nogle drabelige lege, som kunne få
mig til at gispe, men de virkede nu som om de nød det. Var det mine
ville jeg ikke skille dem ad for jeg tror de har behov for at komme af
med energien.
Der kommer forhåbentligt svar fra nogle som har mere erfaring end jeg,
da jeg jo kun har erfaring fra disse to og Oliwer.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.