Funkshowet
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 23-10-01 18:35

Er det egentlig nogen der ved noget om om dette super fede program snart
stopper. Jeg menes nemlig at skulle have læst det dr planlagde at lukke det.

Noget andet er om der ikke skulle være en der ligger inde med "vores største
fan", som de lavde. Den ville jeg rigtig gerne have fat i.

JakobA

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-01 19:32

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er det egentlig nogen der ved noget om om dette super fede program snart
> stopper. Jeg menes nemlig at skulle have læst det dr planlagde at lukke
det.

Det har der været noget om. Jeg har ikke hørt noget konkret, udover at
Funkshowet var på listen over programmer, som ville blive udfaset. Jeg har
desværre ikke fået lyttet til dem så meget på det seneste, man har endnu
ikke hørt dem nævne noget om en forestående lukning.

> Noget andet er om der ikke skulle være en der ligger inde med "vores
største
> fan", som de lavde. Den ville jeg rigtig gerne have fat i.

Ligger i dk.binaer.musik i ogg vorbis format (www.vorbis.dk - sonique kan
afspille dem, og der findes plug-in til winamp). Vi er nogen, som ganske
enkelt _vil_ være bleeding edge

/Nikolaj

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 23-10-01 20:20