Se lige her
Fra : Susanne Hansen

Dato : 23-10-01 17:13

jeg har fundet et lækkert javascript, men da jeg skal til at lave links til
siderne opdager jeg at dette er det nærmeste jeg kommer referancer:

createHeaderMenuEntry("headermenu_about_novartis",
"document.location='/about_novartis/index.shtml'", 105, 21, true,
"Company Info", "document.location='/about_novaris/company_info.shtml'",
"Corporate Structure",
"document.location='/about_novaris/corporate_structure.shtml'",
"Members of the Board",
"document.location='/about_novaris/members_board.shtml'",
"History", "document.location='/about_novaris/history.shtml'",
"Foundations", "document.location='/about_novaris/foundations.shtml'",
"Contact", "openwin('/external_links/global_contact.shtml',660,521)");

mit spørgsmål er nu hvad betyder "SHTML"
alle sætningerne har i midten sætningen: about_novaris
er det en mappe eller en side ?

MVH Susanne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-01 17:53

Tue, 23 Oct 2001 18:13:13 +0200, skrev "Susanne Hansen"
<pip160@hotmail.com>:

>mit spørgsmål er nu hvad betyder "SHTML"

Det er hjemmesider, som henter data fra noget serverside.

>alle sætningerne har i midten sætningen: about_novaris
>er det en mappe eller en side ?

Det er en mappe.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : jopa

Dato : 23-10-01 21:17

"Susanne Hansen" skrev bla..
> jeg har fundet et lækkert javascript, men da jeg skal til at lave links
til
> siderne opdager jeg at dette er det nærmeste jeg kommer referancer:

Prøv nedenstående

--
jopa
www.jp-web.dk