hvordan overfører jeg spil til mobilen?
Fra : Henning Hoeg

Dato : 23-10-01 13:43

hej jeg mangler et program som kan overføre spil til mobilen fordi jeg har
fået et datakabel
og nu vil jeg have andre spil for jeg er meget træt af de spil som mobilen
nu engang har på forhånd tak

jeg har en nokia 3310

Fra : alwresuihalert

Dato : 23-10-01 13:52

snip
> [...]
> fået et datakabel
> og nu vil jeg have andre spil for jeg er meget træt af de spil som mobilen

Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre, da de ligger i ROM (read only
memory).

Det eneste der er mht. at "overføre" spil, er at sene version af 3210 havde
nogle af de spil som er på 3310 men ikke på de første 3210 - disse nye spil
kunne dog ikke ses i menuen, førend man ændrede noget vha. et datakabel.

Fra : Morten B

Dato : 23-10-01 17:31

"Henning Hoeg" <hoeg@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fået et datakabel
> og nu vil jeg have andre spil for jeg er meget træt af de spil som mobilen

Er det en telefon eller en Gameboy du har købt?

/Morten

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 24-10-01 13:11

> [...]

> har fået et datakabel
> og nu vil jeg have andre spil for jeg er meget træt af de spil som

Kan man det på en N3310? Det er da kun på 3330 er det ikke?

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Brian Pedersen

Dato : 25-10-01 19:35

Man kan sgu ikke lægge andre spil ind på en 3310, det er ikke en
PlayStation!!