Problem med at skifte farve på en billed r~
Fra : TomatErik

Dato : 23-10-01 12:38

Jeg har problemer med at skifte farven på en billed ramme. Så
vidt jeg ced er der ikke noget tag der hedder BORDERCOLOR eller
noget lignende. Da ramme farven automatisk er sat til at være
sort kan den ikke ses da billedet er sort i kanterne. Jeg håber
virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig, for lige nu ser
siden ret noller ud uden billed ramme.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 23-10-01 13:02

"TomatErik" skrev bla..
> [...]
> noget lignende. Da ramme farven automatisk er sat til at være
> sort kan den ikke ses da billedet er sort i kanterne.

Kopier koden og vis os. Snakker vi om HTML eller CSS

Hvis HTML så nedenstående
bordercolor="red"

--
jopa

www.jp-web.dk

www.webshop-jylland.dk Gratis Butiksløsning

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 23-10-01 16:42

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis HTML så nedenstående
> bordercolor="red"

Ja det er ganske rigtigt at du kan bruge bordercolor="red", men det vil ikke
virke i alle browsere. Koden var engang standard, men er så vidt jeg er
orienteret i dag forældet kode.

Kan man ikke sætte en default i CSS?

Mvh Jesper Schlæger

Fra : jopa