D-link router låser sig.
Fra : Brian Rasmussen

Dato : 23-10-01 11:49

Hej!

Jeg har oprettet et remotenetværk med et par DI-206 routere fra D-link.
Det fungerer sådan set fint, der er bare det, at hvis remote routeren står
med spænding på i mere end ca. 48 timer så kan jeg ikke connecte til hverken
internettet eller remotenetværket. Hvis jeg slukker og tænder routeren så er
det igen muligt.
Har du ideer til hvad der kan være galt?

Med venlig hilsen
Brian Rasmussen.

Fra : Tommy Kreutzfeldt

Dato : 23-10-01 12:38

Hmm det lyder som en periodisk fejl, har du opgraderet til nyeste firmware
(2.85) ??
Det kan evt. også skyldes at du har andet udstyr siddende på din NT boks

TK