gospel "how i got over" - hvem kender teks~
Fra : lino

Dato : 23-10-01 08:58

hej,
hvem kan hjælpe med teksten til en gospel med titlen "how i got over"?
en del af teksten lyder:
just as soon as i see
jesus, the man who made me free, it was the man who ... you know he
died for you and me ... i'm gonna thank you because you brought me
lord, i'm gonna thank you because you taught me, i'm gonna thank you
'cause you never left me ...

der findes bl.a. en version m. aretha franklin og et kor - mit spørgsmål
går især på, hvilken tekst koret synger?
måske er der nogen der ved, om man kan finde teksten et sted på nettet,
eller der er måske nogen der ligger inde med teksten selv?

på forhånd tusind tak
lise

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-01 09:00

"lino" <lino.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> måske er der nogen der ved, om man kan finde teksten et sted på nettet,
> eller der er måske nogen der ligger inde med teksten selv?

Jeg ved ikke, om det er en hjælp, men jeg fandt dette (ved at søge på lyrics
"how I got over"):

"The "How I Got Over", I think that you talking about is in The New
Progressive Baptist Hymnal, #266. This one was written by C.H. Cobbs.

Hope this helps."

Mvh

/Nikolaj