8310
Fra : Affer

Dato : 22-10-01 23:08

Har netop lige fået min 8310, det er jo fedt, men er der nogen der kender et
sted evt. online hvor man kan købe covers til den, synes den sorte front med
grå bag beklædning er lidt kedelig..

// Affer

Fra : Tom Rodell Marthinse~

Dato : 23-10-01 19:17

"Affer" <affer@fuckedup.nu> skrev i melding
> [...]
et
> sted evt. online hvor man kan købe covers til den, synes den sorte front

Hva heter utgaven av den svarte med grå kant?
Klarer bare å finne en lilla deksel....ikke svart,,,

Tom Marthinsen

Fra : chrlyck

Dato : 23-10-01 23:34

Okay, du har åbentbart købt dig en uden at have så meget forstand på det
eller hvad? Nej, du kan ikke købe dem nogen steder, for de er ikke
kommet endnu, du skulle have købt den i en anden farve til at starte
med, jeg har købt den i helt hvid den er rigtig fed når alt lyset er
hvidt... Men du må bare væbne dig med tålmodighed, der skulle gerne gå
max en måned, men jeg vil ikke love noget...

http://www.kandu.dk/

Fra : Affer

Dato : 23-10-01 23:42

> [...]
> hvidt... Men du må bare væbne dig med tålmodighed, der skulle gerne gå
> max en måned, men jeg vil ikke love noget...

Well, jeg bestilte den ved CBB, og tror ikke der var mulighed for at vælge
farve, men ja det er også specielt den hvide jeg var ude efter, men hvad, så
må jeg bare væbne mig med tålmodighed og vente lidt endnu!

// affer

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-10-01 07:44

> men hvad, så må jeg bare væbne mig med tålmodighed og vente lidt endnu!

I Fredags da jeg var inde i conceptstore i København hang de pænt på række
og ventede på at blive købt......!
www.conceptstore.dk de findes også i odense og århus...

Hans-Jacob

Fra : Devoted

Dato : 24-10-01 06:17

Vi har lige prøvet at lave en bestilling på dem i Østen, men fik at vide at
de er i gang med at lave formen til dem i øjeblikket.
Der skulle dog ikke gå lang tid inden de er færdige.

--
Mvh...Søren

Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,
www.kabelsalg.dk