´Nokia 8310
Fra : Carsten Petersen

Dato : 22-10-01 21:00

Hej min 8310 har version 03.05 men den rebooter vel ca 5-8 gange på en
dag..nogen andre som har lagt mærke til det..?
og nogen som har en version der er nyere..??

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-10-01 21:32

"Carsten Petersen" <carsten@petersen.nu> skrev i en meddelelse
> Hej min 8310 har version 03.05 men den rebooter vel ca 5-8 gange på en
> dag..nogen andre som har lagt mærke til det..?
> og nogen som har en version der er nyere..??

Har også den version men min rebooter ikk så mange gange!

den er gået kold 2 gange på 4 dage!

Og jeg skriver sms'er i STOR stil...

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-10-01 21:47

"Carsten Petersen" <carsten@petersen.nu> wrote:

>Hej min 8310 har version 03.05 men den rebooter vel ca 5-8 gange på en
>dag..nogen andre som har lagt mærke til det..?
>og nogen som har en version der er nyere..??

Der findes en 3.07 version. IndoCell har en liste med de nyeste versioner, men
den ændret til at være på indonesisk for et års tid siden (var på engelsk
før). Men versionsnummer er da til at forstå. Og de plejer at have de rigtige
informationer.

http://www.indocell.net/id37_8310_nhm_7.htm

Peter

Fra : Carsten Petersen

Dato : 22-10-01 21:54

Hej har lige hørt at der er en 3.50 men det er hos nokia de har det...indtil
videre..øv
men de har lavet den så smart så når den rebooter så spørger den ikke efter
pin kode så man lægger ikke mærke til det hvis ikke man hører radio hele
dagen...for så skal man tænde radio igen..

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 22-10-01 22:34

Ja min rebootede meget tit. Og ringetoner og lyde virkede ikke, vibrator
virkede heller ikke ! Var nede i TDC for at klage og fik så en ny uden
prob.

Den er der indtilvidere ikke nogle prob. med !

Tim Pedersen

Fra : Kenny Jensen

Dato : 23-10-01 05:46

Min har ingen problemer af nogen slags

Kenny

Fra : Carsten Petersen

Dato : 23-10-01 17:45

hvilken software version har i ??

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-10-01 17:31

> hvilken software version har i ??

V 03.05 23-09-01 NHM-7

Kenny

Fra : Affer

Dato : 24-10-01 18:10

> hvilken software version har i ??

v 03.07 03-10-01 nhm-7

// affer

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-10-01 18:18

Findes der en side hvor man kan se hvad der er forbedret i forhold til de
forskellige versioner

Kenny

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 24-10-01 20:27

On Tue, 23 Oct 2001 18:45:17 +0200, "Carsten Petersen"
<carsten@petersen.nu> wrote:

>hvilken software version har i ??

Jeg har version 3.07 og den har ikke genstartet, så vidt jeg ved!

mvh
Benjamin
veeentetider.dk

Fra : chrlyck

Dato : 23-10-01 23:39

Du kan jo sagtens få en ny version, og ja, der er en nyere, du skal bare
huske dit garantibevis, så installerer de den gratis der hvor du købte
telefonen eller i en nokia-shop.
Min har heldigvis ikke gjort det endnu, men de har åbentbart en masse
problemer med det, min 8210 gik også ned meget i starten inden jeg fik
ny software, der gik den bare helt i stå så man ikke kunne gøre andet
end at tage batteriet ud.

http://www.kandu.dk/