Hvor kan IE6 hentes som éen fil ?
Fra : burgeren

Dato : 22-10-01 19:49

Hey

Jeg ville gerne hente IE6 i éen fil, således at jeg kan putte den på en cd.

Så jeg ikke skal downloade noget hver gang den skal installeres.

Kender i nogen steder ?
mvh burgeren

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-10-01 21:31

Mon, 22 Oct 2001 20:48:56 +0200, "burgeren" <smileyco@hotmail.com>
wrote:

>Jeg ville gerne hente IE6 i éen fil, således at jeg kan putte den på en cd.
>
>Så jeg ikke skal downloade noget hver gang den skal installeres.

Hvis du vælger Custom/Tilpas og derefter Avanceret, kan du, gotnok
ikke som én fil, så må du selv zip'e den bagefter, men hele dynen i én
mappe.

hilsen p

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-01 22:05

Mon, 22 Oct 2001 20:48:56 +0200, skrev "burgeren"
<smileyco@hotmail.com>:

>Jeg ville gerne hente IE6 i éen fil, således at jeg kan putte den på en cd.

På <http://corporate.windowsupdate.microsoft.com> kan du måske
hente en netværksinstallation, som er komplet.

Men det er næppe kun en fil.
--
med venlig hilsen
Knud