Max concurrent connections
Fra : ---==Doc Holliday==-~

Dato : 22-10-01 19:28

Goddag til gruppen!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan være
behjælpelig med.

Jeg kører i øjeblikket web, mail og FTP på den samme standalone boks. Boksen
kører på Win2K i øjeblikket, og jeg frygter i denne forbindelse at den evt.
kunne komme til at lide under det max tilladte antal connects udefra(10 stk)
som der refereres til i bl.a. MS knowledgebase:
Article ID: Q122920

Imidlertid synes jeg ikke at artiklen fyldestgørende besvarer om
begrænsningen kun gælder delte ressourcer, samt adgang til disse hvis de
kører på MS applikationer, eller om det også gælder såfremt at de kører på
eks. "Apache" osv.

Håber jeg har gjort spørgsmålet klart og tydeligt ellers uddyber jeg gerne.

På forhånd tak.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 23-10-01 00:23

> [...]
> kører på MS applikationer, eller om det også gælder såfremt at de kører på

Hvis du bruger 2000 Professional, kan du kun have 10 samtidige forbindelser
til computeren/styresystemet, dette uagtet hvilke services du tilbyder. 2000
Server har ingen restriktioner på samtidige forbindelser.

Mv. Flemming Nielsen