Kender i sangen?
Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-10-01 18:45

Hej NG!

I kender den garanteret, men hvad er det nu lige den hedder?
Jeg kan "synge" omkvædet for jer:

" Do you love me, questionmark "
" Do you ????? me, period. "
" Please, please, explantionpoint "
" I gotta ?????........ "

Ja, og så kan jeg ikke mere :)

Det er en slags country sang, og jeg har søgt på " Do you love me" på flere
sites, uden held. Så nu prøver jeg her.

Hilsen Allan

Fra : QuickMic

Dato : 22-10-01 18:57

Allan Nielsen <bubb@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd45aa0$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG!
>
> I kender den garanteret, men hvad er det nu lige den hedder?
> [...]

Hej Allan.
Du tænker på Dan Baird/I Love Him. Period!

Mvh QM

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 22-10-01 19:07

QuickMic wrote:

> Allan Nielsen <bubb@tdcadsl.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3bd45aa0$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej Allan.
> Du tænker på Dan Baird/I Love Him. Period!

Du mener: Dan Baird - I Love You Period

http://www.jimbowieband.com/Lyrics/i_love_you_period.htm

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Hanne

Dato : 22-10-01 21:39

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse news:3BD4604D.8418DF5@daimi.au.dk...

> Du mener: Dan Baird - I Love You Period

Jeg troede at det var Georgia Satellites )

Hanne

Fra : Enzo

Dato : 22-10-01 21:53

> Du mener: Dan Baird - I Love You Period

Jeg troede at det var Georgia Satellites )

Hanne

Det har du lov til, det er et frit land, vi lever i....Men det er stadig Mr.
Baird, der fremfører ovennævnte sang.

Fra : Jesper Stampe

Dato : 22-10-01 22:01

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener: Dan Baird - I Love You Period

>Jeg troede at det var Georgia Satellites )

Naturlig misforståelse. Dan Baird var jo forsanger i GS - btw verdens bedste
liveband, som jeg har set alle de gange de spillede i Danmark (vel at mærke
med DB som sanger - det band der turnerer nu er intet) og sangen er fra hans
første plade efter GS - Love Songs For The Hearing Impaired.

Han spiller med sit nye band The Sofa Kings i Lille Vega på lørdag
............... og jeg GLÆDER mig.