Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K: Nikon SF-100 Auto Slide Feeder
Fra : L@rs

Dato : 22-10-01 18:46

Hej group

Hvis nogen skulle have en Nikon SF-100 Auto Slide Feeder
( passer til en Nikon LS-1000 Scanner)

til salg - så vil jeg gerne have en mail, eller en besked her!

Med venlig hilsen

Lars

lars9999@excite.com

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 22-10-01 19:13

"L@rs" <lars9999@excite.com> skrev i en meddelelse
> Hej group
>
> Hvis nogen skulle have en Nikon SF-100 Auto Slide Feeder
> ( passer til en Nikon LS-1000 Scanner)

Nu _har_ vi set den... Kan du ikke holde de gentagne forespørgsler i markeds
gruppen?

Mvh
Anders

Fra : L@rs

Dato : 23-10-01 22:45

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> wrote in message
> "L@rs" <lars9999@excite.com> skrev i en meddelelse

> Nu _har_ vi set den... Kan du ikke holde de gentagne forespørgsler i
> [...]
Beklager - forkert gruppe.

Mvh

Lars