5510
Fra : Css

Dato : 22-10-01 18:36

Hvornår udkommer den i Danmark?? Og er der nogen som ved hvad den kommer til
at koste???

Fra : alwresuihalert

Dato : 22-10-01 20:18

snip
> Hvornår udkommer den i Danmark??

Nokia siger 2001Q4. Dvs. julehandel i bedste fald og ellers januar eller
senere.

> Og er der nogen som ved hvad den kommer til
> at koste???

Man kan gætte. Jeg gætter på noget der ligner prisen for 3330.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-10-01 07:56

> Nokia siger 2001Q4. Dvs. julehandel i bedste fald og ellers januar eller
> senere.
Det er bare sjovt at jeg ved hvad prisen bliver (desværre må jeg ikke
fortælle det :( øv) den bliver dyrere end man forventer den skal nok bare
lige ud på markedet først...
Kommer MEGET snart svjv.

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-10-01 17:33

I BT for en uges tid siden stod der 3000-3500

Kenny

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-10-01 16:45

> I BT for en uges tid siden stod der 3000-3500
Altså i indkøb fra fabrikken incl porto ikke?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Kenny Jensen

Dato : 26-10-01 05:48

> Altså i indkøb fra fabrikken incl porto ikke?

Jeg mener det var i handlen uden tilskyd fra teleselskaberne

Kenny