Apocalypse Now WANTED!
Fra : Spiffler

Dato : 22-10-01 17:33

Hejsa,
jeg skal til at skrive en gymnasieopgave om bogen Heart Of Darkness som
lægger til grund for filmen Apocalypse Now, og da ingen videoforretninger
tilsyneladende har den (medmindre jeg tager til København og der er langt),
må jeg spørge jer derude: er der en som ejer filmen på video og kan tage en
kopi/sælge den til mig? Jeg vil gerne betale for porto, bånd, ekstra osv. da
jeg virkelig har brug for den. Kender I ellers nogen steder hvor man kan
bestille den og få den tilsendt (fra Danmark)?

mvh. Simon

Fra : Ole Kofoed

Dato : 22-10-01 20:25

Spiffler skrev i meddelelsen
<3bd44a51$2$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Kender I ellers nogen steder hvor man kan
>bestille den og få den tilsendt (fra Danmark)?

http://194.192.106.59/film/default.asp?medie=vhs&action=show&id=1011917

Mvh.

Ole

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 22-10-01 21:24

"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> skrev i en meddelelse

> Spiffler skrev i meddelelsen
> <3bd44a51$2$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>
> http://194.192.106.59/film/default.asp?medie=vhs&action=show&id=1011917

Jeg har selv ovenstående film på original VHS uden danske undertekster. JEg
kan ikke se nogen grund til du ikke skulle kunne låne den hvis du passer på
den Skriv hvis du er interesseret... På den anden side, kan jeg kun
anbefale dig at købe den, da filmen er genial!

Venlig hilsen Peter

Fra : Spiffler

Dato : 23-10-01 15:47

tak for tipsene, jeg glemte helt at spørge om den nye version er udkommet på
video/dvd og om I kan anbefale den?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 23-10-01 21:05

"Spiffler" <sandvei@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> tak for tipsene, jeg glemte helt at spørge om den nye version er udkommet

> video/dvd og om I kan anbefale den?

Endnu ikke, den kommer sidst i næste måned, måske omkring 26-28 november...
Har selv forudbestilt den hos dvdoo.dk
Så ja, ANBEFAL ANBEFAL ANBEFAL

Peter

Fra : Kasper Bang

Dato : 24-10-01 15:14

"Peter Tønnesen" wrote:

> Endnu ikke, den kommer sidst i næste måned, måske omkring 26-28 november...
> Har selv forudbestilt den hos dvdoo.dk
> Så ja, ANBEFAL ANBEFAL ANBEFAL

Tja, DVD'en er komplet uden ekstramateriale, så man må afgøre med sig
selv, om man synes, det er interessant.

MVH/Kasper

Fra : thales

Dato : 24-10-01 21:45

Hvad med at leje den rigtige film, nemlig Heart of Darkness med Tim Roth og
John Malkovich.

Hilsen
Thales