/ Forside / Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Lystfiskeri
#NavnPoint
molokyle 2204
srhansen 1625
CLAN 1346
pbp_et 1163
dabj 1025
katekismus 904
Splitcane 889
dova 700
Nordsted1 679
10  arne.jako.. 660
Sandorm......site til at finde steder...
Fra : Jesper Lau Lindhardt


Dato : 22-10-01 16:34

Hello alle
Nu er der igen en der, som jeg selv, søger et sted at købe sandom eller
anden form for levende agn.
Hvis der er stemning/basis for det vil jeg gerne lave en lille site over
de steder der findes....med jeres hjælp, naturligvis.

Hvis man vil, kan man sende adressen til den forretning eller hvad det nu
måtte være, der sælger agn til lystfiskeri.

Jeg er ikke nogen "haj" til at lave hjemmesider, men det kan da ikke
blive værre end det allerede er....nemlig ingen site...))

Nå, men lad os komme til sagerne...!

Send mig ( jl@sygpludd.hosp.dk ) de oplysninger du har på steder der
sælger agn, og jeg vil sætte dem ind på : http://130.226.106.5/lau/agn
Siden vil være under vedvarende ændring, og den vil blive opdateret
(næsten) dagligt....såfremt der kommer nogle adresser til mig....

//Jesper Lau


 
 
Finn Jensen (22-10-2001)
Kommentar
Fra : Finn Jensen


Dato : 22-10-01 16:47


"Jesper Lau Lindhardt" <jl@sygpludd.hosp.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.163e5ab770a4a5d4989687@news.darenet.dk...
> Hello alle
> Nu er der igen en der, som jeg selv, søger et sted at købe sandom eller
> anden form for levende agn.
> Hvis der er stemning/basis for det vil jeg gerne lave en lille site over
> de steder der findes....med jeres hjælp, naturligvis.

Fed idé Lige hvad vi mangler

> Hvis man vil, kan man sende adressen til den forretning eller hvad det nu
> måtte være, der sælger agn til lystfiskeri.
>
> Jeg er ikke nogen "haj" til at lave hjemmesider, men det kan da ikke
> blive værre end det allerede er....nemlig ingen site...))

Nope...det er bedre end ingenting

> Nå, men lad os komme til sagerne...!

Jep...bare gå i gang ...køb www.sandorm.dk )


--
Venligst
Finn Jensen


Jens B. (23-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens B.


Dato : 23-10-01 11:05

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
news:5cXA7.7224$5v1.529747@news010.worldonline.dk...

> Jep...bare gå i gang ...køb www.sandorm.dk )

Jamen det har jeg så gjort. Når domænet er i hus, skal jeg gerne "hoste"
det. Så kan Jesper jo vedligeholde det?

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen



Jesper Lau Lindhardt (23-10-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Lau Lindhardt


Dato : 23-10-01 14:02

In article <yhbB7.52$RZ5.2165@news.get2net.dk>,
*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com says...

Hello..
> > Jep...bare gå i gang ...køb www.sandorm.dk )
>
> Jamen det har jeg så gjort. Når domænet er i hus, skal jeg gerne "hoste"
> det. Så kan Jesper jo vedligeholde det?
Ja....det gør jeg gerne....mailer du lige de nødvendige oplysninger...??

//Jesper Lau



Jens B. (23-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens B.


Dato : 23-10-01 14:59

"Jesper Lau Lindhardt" <jl@sygpludd.hosp.dk> wrote in message
news:MPG.163f88c671af0c7f989688@news.darenet.dk...

> Ja....det gør jeg gerne....mailer du lige de nødvendige oplysninger...??

Deal. Så snart jeg får papirerne fra DK Hostmaster, sætter jeg domænet op på
min server. Du hører nærmere (duer din e-mail?). Kunne da godt gå hen og
blive helt sjovt, eller hva'?

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen



Brian B. Christensen (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 24-10-01 15:18

On Tue, 23 Oct 2001 15:58:33 +0200, "Jens B."
<*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> wrote:

>Deal. Så snart jeg får papirerne fra DK Hostmaster, sætter jeg domænet op på
>min server. Du hører nærmere (duer din e-mail?). Kunne da godt gå hen og
>blive helt sjovt, eller hva'?

Jeg er nu nok bange for at det er mig der har fået domænet. Da jeg
læste Finn's besked, bestilte jeg domænet.

Men jeg vil selvfølgelig bruge den i samme interesse som der var lagt
op til til at starte med. Jeg håber ikke at jeg har trådt nogen over
tæerne ved at gøre det. Jeg læste Finn's besked lidt i sjov til at
starte med men syntes alligevel at ideen var/er god.

Ideer til siden modtages og så vil jeg gå igang med det samme med at
lave det.

Igen, undskyld hvis jeg var lidt for hurtig. Går du helt amok over
det, får du det selvfølgelig overdraget domænet til samme pris som jeg
har givet.


Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Finn Jensen (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Finn Jensen


Dato : 24-10-01 16:27


"Brian B. Christensen" <bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> skrev i en
meddelelse news:h7jdtt02qdvuo8pa8b6an2485dhiaeelef@4ax.com...
> Jeg er nu nok bange for at det er mig der har fået domænet. Da jeg
> læste Finn's besked, bestilte jeg domænet.

Huggede du www.sandorm.dk ?? . Så godt i dag til middag at det ligger hos
Azero.dk. Hmm... www.sandormen.dk ejers af dem i Skagen der kører turister
ud til Grenen.....

> Ideer til siden modtages og så vil jeg gå igang med det samme med at
> lave det.

Kun det som det oprindelig var tiltænkt


--
Venligst
Finn Jensen


Jesper Lau Lindhardt (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Lau Lindhardt


Dato : 24-10-01 16:57

In article <h7jdtt02qdvuo8pa8b6an2485dhiaeelef@4ax.com>,
bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk says...
Hello NG...

> Jeg er nu nok bange for at det er mig der har fået domænet. Da jeg
> læste Finn's besked, bestilte jeg domænet.
Ja...man skal lære at holde sin mund lukket når man får en idé.

> Ideer til siden modtages og så vil jeg gå igang med det samme med at
> lave det.

Jammen....du går bare igang. Jeg har en hel del adresser du kan bruge....

> Igen, undskyld hvis jeg var lidt for hurtig. Går du helt amok over
> det, får du det selvfølgelig overdraget domænet til samme pris som jeg
> har givet.

Næ nej....tag du bare arbejdet...

//Jesper Lau

Niels Ebbesen (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 24-10-01 19:03



Jesper Lau Lindhardt wrote:

> Jammen....du går bare igang. Jeg har en hel del adresser du kan
> bruge....


Nej pjat, ideen er din - du skal ikke lade dig moppe af et par
navne-hamstrer, du kan bare registrere www.madding.dk -
www.levende-agn.dk o.s.v., der er masser af ledige domainer.

Det handler jo om, at den der har den gode idé, som regel også når
længst, især hvis han/hun arbejder seriøst og vedligeholder sitet, så
det altid er up-to-date.

Man behøver slet ikke et smart domaine navn, jeg har i tre år drevet
"Den ultimative Internet søgesite" fra flg. meget kryptiske adresse
http://home3.inet.tele.dk/elgo - og det kører helt fint, den har over
10.000 sidevisninger om måneden, den vanskelige adresse gør, at folk
straks bookmarker siden, og det er en kæmpe stor fordel.

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Brian B. Christensen (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 24-10-01 20:59

On Wed, 24 Oct 2001 20:02:40 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>
>Nej pjat, ideen er din - du skal ikke lade dig moppe af et par
>navne-hamstrer, du kan bare registrere www.madding.dk -
>www.levende-agn.dk o.s.v., der er masser af ledige domainer.

Hvem er det lige du kalder navne-hamstrer? Hvis det er mig, ser jeg
gerne at du trækker det tilbage igen. Gå evt. ind på DK-Hostmaster og
søg på mit navn. Hvor mange dukker op? Nej vel, de kan godt tælles på
een hånd!

Det er utroligt at du kun viser dig frem her i dk.fritid.lystfiskeri,
hver gang der er optræk til til brok. Er du i det hele taget
lystfisker? Ja undskyld mig, men jeg har desværre mine tvivl.

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk
Opdateret d. 11/10-2001

Niels Ebbesen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 25-10-01 09:04



"Brian B. Christensen" wrote:

> Hvem er det lige du kalder navne-hamstrer?


Først og fremmest dig...!

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Alex Linaa (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 24-10-01 20:06

"Brian B. Christensen" wrote:

>
> Igen, undskyld hvis jeg var lidt for hurtig. Går du helt amok over
> det, får du det selvfølgelig overdraget domænet til samme pris som jeg
> har givet.

Hvad med du satte domænet til at forwarde, eller endnu bedre, at aliase til
http://130.226.106.5/lau/agn ?

Så har du gjort skaden god igen, og Jesper kan vidreudvikle agnsiden hvor den
ligger nu.

venlig hilsen
Alex LINAA


Alex Linaa (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 24-10-01 20:08

Alex Linaa wrote:

> venlig hilsen
> Alex LINAA

For /&%¤#&%¤#¤"¤#"!#" !!!!!, min shift-tast satte sig fast.
Nyt tastatur *ØV*



Brian B. Christensen (24-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 24-10-01 20:44

On Wed, 24 Oct 2001 21:06:09 +0200, Alex Linaa <""@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>Hvad med du satte domænet til at forwarde, eller endnu bedre, at aliase til
>http://130.226.106.5/lau/agn ?
>
>Så har du gjort skaden god igen, og Jesper kan vidreudvikle agnsiden hvor den
>ligger nu.

Det skal jeg gerne gøre, men jeg er faktisk næsten færdig med min
version af siden. Så kunne vi jo lægge den på Jespers domæne hvis han
har lyst og jeg kan forwarde til den. Hvis ikke, så er han velkommen
til at kontakte mig på bbc@ibs----------mtec.dk.dk (fjern lige et par
bindestreget. Der skal kun være en enkelt), så skal jeg gerne
overdrage domænet til ham. Jeg vil ikke være en dum skid pga. et
enkelt domæne.


Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk
Opdateret d. 11/10-2001

Jens B. (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens B.


Dato : 25-10-01 09:11

"Brian B. Christensen" <bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> wrote in message
news:h7jdtt02qdvuo8pa8b6an2485dhiaeelef@4ax.com...
> On Tue, 23 Oct 2001 15:58:33 +0200, "Jens B."
> <*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> wrote:
>
> >Deal. Så snart jeg får papirerne fra DK Hostmaster, sætter jeg domænet op

> >min server. Du hører nærmere (duer din e-mail?). Kunne da godt gå hen og
> >blive helt sjovt, eller hva'?
>
> Jeg er nu nok bange for at det er mig der har fået domænet. Da jeg
> læste Finn's besked, bestilte jeg domænet.
>
> Men jeg vil selvfølgelig bruge den i samme interesse som der var lagt
> op til til at starte med. Jeg håber ikke at jeg har trådt nogen over
> tæerne ved at gøre det. Jeg læste Finn's besked lidt i sjov til at
> starte med men syntes alligevel at ideen var/er god.
>
> Ideer til siden modtages og så vil jeg gå igang med det samme med at
> lave det.
>
> Igen, undskyld hvis jeg var lidt for hurtig. Går du helt amok over
> det, får du det selvfølgelig overdraget domænet til samme pris som jeg
> har givet.
>
>
> Mvh. Brian
> --
> Min private babeside.
> http://www.patricia-brinch.dk

Hold da lige op, hvor folk har travl her. Jeg bestilte navnet med det samme,
og ved ikke, om det bliver mig, der får det. Udgangspunktet for at jeg tog
idéen op var, at jeg for min egen (og jeres) fornøjelses skyld ville stille
domænet gratis til rådighed ved at betale registrering, ligesom jeg ville
"hoste" siden gratis. Jeg kan se på denne tråd, at idéen åbenbart nu er
genstand for slagsmål, hvorfor I kan rende mig et vist sted med
www.sandorm.dk. Er jeg noteret som første registrator for navnet, skal jeg
gerne kyle det ad helvedet til, så en af jer andre kan gøre med det, hvad I
har lyst til. /*ironi on */Tak for kaffe, hvor er det rart at opleve en
sådan entusiasme blandt sine lystfiskerkammerater /* ironi off */!!!

-Jens

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen



Brian B. Christensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 25-10-01 09:22

On Thu, 25 Oct 2001 10:11:05 +0200, "Jens B."
<*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> wrote:

> Er jeg noteret som første registrator for navnet, skal jeg
>gerne kyle det ad helvedet til, så en af jer andre kan gøre med det, hvad I
>har lyst til. /*ironi on */Tak for kaffe, hvor er det rart at opleve en
>sådan entusiasme blandt sine lystfiskerkammerater /* ironi off */!!!

Jeg har også allerede fortrudt at jeg registrede det. Jeg brænder for
lystfiskeri og jeg så det også som en god ide og ville også gøre det
HELT gratis. At man så bliver kaldt navne hamstrer af det største
fj*** *BIIIP* i denne og mange andre grupper er bare ærgeligt.

Men jeg smider de ting væk, jeg allerede har lavet til siden og får
slettet min registrering af domænet igen så hurtigt som det nu kan
lade sig gøre.

/Brian


--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Jesper Lau Lindhardt (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Lau Lindhardt


Dato : 25-10-01 09:32

In article <0hifttg2n78852svc4ce9hbnbgd56i2reo@4ax.com>,
bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk says...

Hello NG
> Men jeg smider de ting væk, jeg allerede har lavet til siden og får
> slettet min registrering af domænet igen så hurtigt som det nu kan
> lade sig gøre.

ØVØVØVØVØVØV.......ja, for at sige det lige ud....så er jeg sgu ked af at
der blev al den ballade om et skide navn. Jeg havde glædet mig til en
hjemmeside hvor man nemt og hurtigt kunne gå ind og finde det nærmeste
sted at købe sin agn.

Ærgeligt, for jeg tror nu det ville blive en succses

//Jesper Lau

Brian B. Christensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 25-10-01 09:31

On Thu, 25 Oct 2001 10:31:32 +0200, Jesper Lau Lindhardt
<jl@sygpludd.hosp.dk> wrote:

>
>Ærgeligt, for jeg tror nu det ville blive en succses

Jeps, surt...

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Alex Linaa (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 25-10-01 12:16

"Jesper Lau Lindhardt" <jl@sygpludd.hosp.dk> skrev i en meddelelse
> ØVØVØVØVØVØV.......ja, for at sige det lige ud....så er jeg sgu ked af at
> der blev al den ballade om et skide navn. Jeg havde glædet mig til en
> hjemmeside hvor man nemt og hurtigt kunne gå ind og finde det nærmeste
> sted at købe sin agn.
>
> Ærgeligt, for jeg tror nu det ville blive en succses

Lad være med at lade dig slå ud af noget fnidder omkring et domæne.
Fortsæt med at udvikle siden, så skal lystfiskerne (håber jeg) nok støtte op
om ideen. Det er din ide, og det bliver din succes!

Ret beset er domænet ikke det vigtigste for at sikre en succes, men derimod
at indholdet er OK.
Selvfølgelig er det rart med et navn der er til at huske, men mon ikke vi
kan finde derind alligevel?
Ellers må du gerne få et forward fra mit domæne. http://sandorm.linaa.com og
http://agn.linaa.com er sat op til at sende brugerne videre til dig. Så må
du sige til om du synes det er en god ide, eller om jeg skal fjerne dem
igen.

Venlig hilsen
Alex Linaa


Niels Ebbesen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 25-10-01 10:13



"Brian B. Christensen" wrote:

> Jeg har også allerede fortrudt at jeg registrede det. ..cut..


Du ka' da bare overdrage navnet til Jesper Lau - sitet er jo hans idé,
så ret beset er det hans projekt der fortjener navnet, og hvad der
dertil hører.

Og køl så lige af, træerne vokser ikke ind i himlen, der er ikke den
store trafik på dedicerede lystfisker-sites, alt over 100 hit i døgnet
er meget store sager.

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Brian B. Christensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 25-10-01 10:44

On Thu, 25 Oct 2001 11:13:24 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
>Og køl så lige af, træerne vokser ikke ind i himlen, der er ikke den
>store trafik på dedicerede lystfisker-sites, alt over 100 hit i døgnet
>er meget store sager.

Og hvad så. Jeg havde ikke tænkt mig at lave siden for at få 10.000
hits om måneden, jeg havde tænkt det som en service for mig selv og
alle andre lystfiskere og så fordi at jeg kan li' at lave hjemmesider
(ikke dermed sagt at jeg er go' til det).

/Brian


--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Anders og Berit (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Anders og Berit


Dato : 25-10-01 12:33

Rolig her alle. Ideen er kanon. Jeg foreslår at Jesper og Brian lige skriver
2 mails direkte til hinanden, og vender tilbage her på siden når aftale er
på plads. Jeg kan ikke lave hjemmesider, men forsyne det endelige produkt
med nogle adresser og informationer, når det kører.

keep it up i 2.

Anders

"Brian B. Christensen" <bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> skrev i en
meddelelse news:42nfttgvssssaf31pg2chgpqjaviatoocp@4ax.com...
> On Thu, 25 Oct 2001 11:13:24 +0200, Niels Ebbesen
> <info@niels-ebbesen.net> wrote:
> >
> >Og køl så lige af, træerne vokser ikke ind i himlen, der er ikke den
> >store trafik på dedicerede lystfisker-sites, alt over 100 hit i døgnet
> >er meget store sager.
>
> Og hvad så. Jeg havde ikke tænkt mig at lave siden for at få 10.000
> hits om måneden, jeg havde tænkt det som en service for mig selv og
> alle andre lystfiskere og så fordi at jeg kan li' at lave hjemmesider
> (ikke dermed sagt at jeg er go' til det).
>
> /Brian
>
>
> --
> Min private babeside.
> http://www.patricia-brinch.dk



Kim Hansen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 25-10-01 10:23

On Thu, 25 Oct 2001 10:22:13 +0200, Brian B. Christensen
<bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> wrote:


Du skal da ikke lade dig slå ud af ham, det er en skide god
ide med sådan en side. Op med den.





>On Thu, 25 Oct 2001 10:11:05 +0200, "Jens B."
><*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> wrote:
>
>> Er jeg noteret som første registrator for navnet, skal jeg
>>gerne kyle det ad helvedet til, så en af jer andre kan gøre med det, hvad I
>>har lyst til. /*ironi on */Tak for kaffe, hvor er det rart at opleve en
>>sådan entusiasme blandt sine lystfiskerkammerater /* ironi off */!!!
>
>Jeg har også allerede fortrudt at jeg registrede det. Jeg brænder for
>lystfiskeri og jeg så det også som en god ide og ville også gøre det
>HELT gratis. At man så bliver kaldt navne hamstrer af det største
>fj*** *BIIIP* i denne og mange andre grupper er bare ærgeligt.
>
>Men jeg smider de ting væk, jeg allerede har lavet til siden og får
>slettet min registrering af domænet igen så hurtigt som det nu kan
>lade sig gøre.
>
>/Brian

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Niels Ebbesen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 25-10-01 12:49



Jesper Lau Lindhardt wrote:

> Send mig ( jl@sygpludd.hosp.dk ) de oplysninger du har på steder der
> sælger agn, og jeg vil sætte dem ind på : http://130.226.106.5/lau/agn
> Siden vil være under vedvarende ændring, og den vil blive opdateret
> (næsten) dagligt....såfremt der kommer nogle adresser til mig....


Hej Jesper, du skal lige tjekke din html-code, for der er noget galt med
de to undersider:

http://validator.w3.org

HTML Validation Service Results

Sorry, I am unable to validate this document because its returned
content-type was text/plain, which is not currently supported by this
service.

Gerald Oskoboiny
Last modified: Date: 2001/09/14 04:13:13

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Finn Jensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Finn Jensen


Dato : 25-10-01 12:54


"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:3BD7FC28.C7B9575C@niels-ebbesen.net...
>
> Hej Jesper, du skal lige tjekke din html-code, for der er noget galt med
> de to undersider:
>
> http://validator.w3.org
>
> HTML Validation Service Results

OG FØR du brokker dig så tjek selv dine sider før du kaster grams på andre
!. www.niels-ebbesen.net er nu en del dårligere end Jespers validering.
Alene på din forside kommer der 90 linjer med fejl.

FLOVT Niels...og du "lever" af at lave hjemmesider.....!.


--
Venligst
Finn Jensen


Niels Ebbesen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 25-10-01 13:27



Finn Jensen wrote:

> OG FØR du brokker dig så tjek selv dine sider før du kaster grams
> på andre !. www.niels-ebbesen.net er nu en del dårligere end Jespers
> validering. Alene på din forside kommer der 90 linjer med fejl.
>
> FLOVT Niels...og du "lever" af at lave hjemmesider.....!.


Jeg brokker mig ikke, jeg ville bare være så venlig at hjælpe Jesper,
det er jo temmelig ærgeligt, at han sites ikke vises i nogle browsere.

Det er ikke tilfældet med mine sites, deres funktionalitet er
gennemtestet med et stort udvalg af browsere typer/versioner til Wintel,
MacOS og Linux, så jeg har ikke behov for at bruge en valiator.

En valiator er kun en nødløsning, som kan bruges, hvis udvikleren ikke
har mulighed for at lave test med andre browsere og på andre platforme,
den siger f.eks. ikke noget om sitet fortolkes og vises homogent af alle browsere/platforme.

Det er jo også lidt ærgeligt, at du øverst på dit web-site, har lavet
tekst-skyggen så mørk, at det er meget vanskeligt at læse hvad der står,
men det betragter du nok også som brok, du kan slet ikke se at det
konstruktive i kritikken, og bruge det til at gøre dit site endnu bedre.

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Finn Jensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Finn Jensen


Dato : 25-10-01 13:37


"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:3BD804F7.DC3C4073@niels-ebbesen.net...

> Det er ikke tilfældet med mine sites, deres funktionalitet er
> gennemtestet med et stort udvalg af browsere typer/versioner til Wintel,
> MacOS og Linux, så jeg har ikke behov for at bruge en valiator.

Hvis dine sider med de fejl kan ses så kan Jespers også !

> En valiator er kun en nødløsning, som kan bruges, hvis udvikleren ikke
> har mulighed for at lave test med andre browsere og på andre platforme,
> den siger f.eks. ikke noget om sitet fortolkes og vises homogent af alle
browsere/platforme.

En nødløsning ville jeg nu ikke kalde det...det er et program der fortæller
dig om du har lavet ordentlige kode der følger standarden. Dette er dog
ingen garanti i sig selv at siderne virker i _alle_ browsere.

> Det er jo også lidt ærgeligt, at du øverst på dit web-site, har lavet
> tekst-skyggen så mørk, at det er meget vanskeligt at læse hvad der står,
> men det betragter du nok også som brok, du kan slet ikke se at det
> konstruktive i kritikken, og bruge det til at gøre dit site endnu bedre.

Hvad??...Min hjemmeside???..Jeg har sq ikke nogen mørk tekst skygge på min
hjemmeside men hvad har en mørk tekst skygge at gøre med en HTML kodning?.

OT....FUT et-eller-andet-sted-hen


--
Venligst
Finn Jensen


Niels Ebbesen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 25-10-01 13:49



Finn Jensen wrote:

> Hvis dine sider med de fejl kan ses så kan Jespers også !


Det er ikke korrekt, jeg opdagede jo netop fejlen, fordi den browser som
jeg prøvede med, ikke kunne vise siderne...!


> Hvad??...Min hjemmeside???..Jeg har sq ikke nogen mørk tekst skygge
> på min hjemmeside ........cut..........


Er http://www.shannon-fly-dressing.dk ikke dit site...?


> OT....FUT et-eller-andet-sted-hen


Jeg kan godt finde ud af at FUT'e til news:dk.edb.internet.webdesign

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Finn Jensen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Finn Jensen


Dato : 25-10-01 14:01


"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:3BD80A32.73BA51BF@niels-ebbesen.net...
>
> Er http://www.shannon-fly-dressing.dk ikke dit site...?

Jooo...men hvor er de mørke skygger henne du snakker om??

> > OT....FUT et-eller-andet-sted-hen
> Jeg kan godt finde ud af at FUT'e til news:dk.edb.internet.webdesign

Så fine steder kommer jeg ikke.

Men mine fluer har jo rent faktisk ikke noget med Jespers gode side om
sandorm af gøre med mindre nogle vil betale en million billion for en
sandorme imiation?

Tror vi skulle holde os til sandormene ?

--
Venligst
Finn Jensen



Chris (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Chris


Dato : 25-10-01 14:49

Vor Herre til hest!!!



Jens K. Knudsen (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens K. Knudsen


Dato : 25-10-01 15:03

Ja!! men skulle ikke tro det er en nyhedsgruppe for lystfiskere.
"Chris" <vNeOnSgP@ApMc.dk> skrev i en meddelelse
news:3bd817af$0$29071$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Vor Herre til hest!!!
>
>



Anders og Berit (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Anders og Berit


Dato : 25-10-01 19:17

Ih hvor er vi sarte

"Jens K. Knudsen" <jenskrk@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3bd81b38$0$25359$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ja!! men skulle ikke tro det er en nyhedsgruppe for lystfiskere.
> "Chris" <vNeOnSgP@ApMc.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bd817af$0$29071$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Vor Herre til hest!!!
> >
> >
>
>



Alex Linaa (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 26-10-01 09:46

"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3bd85715$0$11601$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Ih hvor er vi sarte

Ja dette må da være den eneste nyhedsgruppe, hvor trolling kan siges at have
en vis relevans i forhold til fundatsen

/Alex


Brian B. Christensen (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Brian B. Christensen


Dato : 26-10-01 10:00

On Fri, 26 Oct 2001 10:46:24 +0200, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>Ja dette må da være den eneste nyhedsgruppe, hvor trolling kan siges at have
>en vis relevans i forhold til fundatsen

He he. Og så er det ik' engang løwn.

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Soren Pedersen (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Soren Pedersen


Dato : 26-10-01 14:38

*STORGRINER*

Mvh
/Søren


"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message
news:3bd922e2$0$725$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bd85715$0$11601$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Ih hvor er vi sarte
>
> Ja dette må da være den eneste nyhedsgruppe, hvor trolling kan siges at
have
> en vis relevans i forhold til fundatsen
>
> /Alex
>



John Hewalo (27-10-2001)
Kommentar
Fra : John Hewalo


Dato : 27-10-01 13:23

On Fri, 26 Oct 2001 10:46:24 +0200, "Alex Linaa"
<@nospam@a@linaa.com> wrote:

>"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>news:3bd85715$0$11601$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>> Ih hvor er vi sarte
>
>Ja dette må da være den eneste nyhedsgruppe, hvor trolling kan siges at have
>en vis relevans i forhold til fundatsen

Alt er øjensynligt ved det gamle.

mvh
john

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste