Roger Waters!!!
Fra : Mads Breddam

Dato : 22-10-01 15:44

Forfanden da!!!! Det bliver simpelthen bare så stort. Med den her koncert
mangler jeg kun Stevie Ray Vaughan
for, at have set alle favoritterne.

Jeg fik billetter på række 11, plads 52 og 52. Dvs. rimelig tæt på scenen,
på gulvet omtrent i midten. To billetter, én til Breddam og én til Bror
Breddam.

Det var i øvrigt totalt umuligt, at komme i gennem til billetnet i morges.
Jeg ved ikke om det skyldes dette arrangement men måske

Håber da der er andre her i gruppen der får fornøjelsen af denne koncert.

Mads's.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-10-01 16:39

Hvad koster billetterne ?
Det lyder som en dyr koncert!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-10-01 19:01

> Hvad koster billetterne ?
> Det lyder som en dyr koncert!

Billetterne koster fra 450,- til 550,- + 17 kr. billetnet gebyr pr. billet.

Men det bliver helt sikkert det hver. Og ja, jeg synes også det er dyrt.

Mads's.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-10-01 21:54

On Mon, 22 Oct 2001 17:39:14 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<sletdette-milux@image.dk> wrote:

>Hvad koster billetterne ?
>Det lyder som en dyr koncert!
Mener det var 400-550!!!

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Jesper Stampe

Dato : 22-10-01 17:35

"Mads Breddam" <breddam@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Forfanden da!!!! Det bliver simpelthen bare så stort. Med den her koncert
> mangler jeg kun Stevie Ray Vaughan
> for, at have set alle favoritterne.

SRV - det kan jo godt blive liiiiiiiiiidt svært men tillykke med billetterne
til RW

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-10-01 19:04

> SRV - det kan jo godt blive liiiiiiiiiidt svært men tillykke med
billetterne
> til RW

Ja og jo tak.

Jeg ville nu stadigvæk gerne til SRV-koncert. Men det bliver nok først
engang hinsides.

Personligt har jeg jo lidt en teori om, at han bor på Hawaii sammen med
Elvis og Jim Morrison.

Mads's.

Fra : Lagerhead

Dato : 22-10-01 22:47

> Jeg fik billetter på række 11, plads 52 og 52. ...

Sidder I så på skødet af hinanden?

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-10-01 10:38

On Mon, 22 Oct 2001 16:44:24 +0200, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>Forfanden da!!!! Det bliver simpelthen bare så stort. Med den her koncert
>mangler jeg kun Stevie Ray Vaughan
>for, at have set alle favoritterne.

Interesse for lidt Roger Waters fra en konvert i Houston 10/6-2000?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-10-01 12:33

On Tue, 23 Oct 2001 11:38:04 +0200, Poul Erik Lindaa
<pe.lindaa@aof.dk> wrote:

>Interesse for lidt Roger Waters fra en konvert i Houston 10/6-2000?
>
>Poul Erik

alt hvad der kan ligne koncert optagelser med roger water/pink floyd
bydes meget velkommen :)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-01 13:14

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message

> alt hvad der kan ligne koncert optagelser med roger water/pink floyd
> bydes meget velkommen :)

Nåh, det var konCert, ikke konvert :). Jeg er klar over, at visse personer
dyrker Roger W temmeligt kraftigt, men at man ligefrem skulle kunne
konvertere til ham virkede lidt kraftigt :)

/Nikolaj

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-10-01 14:03

On Tue, 23 Oct 2001 14:13:48 +0200, "Nikolaj Borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

> [...]
>dyrker Roger W temmeligt kraftigt, men at man ligefrem skulle kunne
>konvertere til ham virkede lidt kraftigt :)

Nåh ja, det gik måske lidt stærkt, og så smutter det, men konverterer
jeg det jeg har. Desværre mangler jeg nogle numre fra koncerten.
dk.binaer.musik

Poul Erik