sapphire lights
Fra : Soren jensen

Dato : 22-01-01 21:54

Hej alle.

Jeg er faldet over en lille genial opfindelse, som vi straks har afprøvet og
nu sat til salg på www.sjales.com.

SAPPHIRE light hedder det, og nu tænker du: Hvad fan er det ??.

SAPPHIRE light er en lille fiks lampe som kan hænge i dit nøglebundt eller
ligge i handskerummet, MEN...
den lyser sindsygt kraftigt set i forhold til den ringe størrelse, ja den
kan faktisk ses på 1500 meters afstand og oplyser fint et rum i totalt
mørke..
Batteri skift og pærer der går i tide og utide er slut, der er nemlig
livsvarrig garanti !!

Jeg var, måske ligesom du er lige nu, lidt skeptiskt men da jeg fik den hjem
: så var jeg solgt..

Prisen i butikkerne er pt. 199 kr. med moms, men hos www.sjales.com sælges
den til 193,75 kr incl forsendelse & moms
En genial lille ting...

Med venlig hilsen

Søren Jensen
sjales.com
_______________________________________

Besøg www.sjales.com
_______________________________________

Fra : Claus

Dato : 22-01-01 23:36

Få 4 kroners rabat på et nøglevedhæng til små 200,- Kr.!
Genialt - sådan en dims må jeg bare eje!
.... Hører den ikke hjemme i "marked kommerciel" ?

Claus

Fra : John Hewalo

Dato : 23-01-01 00:11

On Mon, 22 Jan 2001 23:35:36 +0100, Claus
<claus@nospam-at-all.stahnke.dk (Please remove the
nospam-at-all)> wrote:

>Få 4 kroners rabat på et nøglevedhæng til små 200,- Kr.!

Det er noget der rykker.

>Genialt - sådan en dims må jeg bare eje!

ikke jeg.

>... Hører den ikke hjemme i "marked kommerciel" ?

måske, men hvorfor gentager du så _hele_ hans annonce, er det
smart?
--
Venlig hilsen
John