Netværksforbindelsen er blevet afbrudt
Fra : Jens U. K.

Dato : 22-10-01 11:48

En PC med Word97SR2, får jævnligt denne fejlmeddelelse fra Word. Denne fejl
efterfølges af beskeden: "Genopret netforbindelsen". Problemet er bare at
netforbindelsen er der.
Fejlen sker typisk når der bliver skrevet i en fil som ligger på et mappet
netdrev. Der er mange andre PC'er med samme version af Word som kører op imod
den samme filserver (NT4), de har ikke problemet.

Er der nogen der har haft denne fejl, og hvad skyldtes den evt i jeres tilfælde?

--
/Jens Ulrik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-10-01 23:24

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den samme filserver (NT4), de har ikke problemet.
>
> Er der nogen der har haft denne fejl, og hvad skyldtes den evt i jeres

Hvis ikke du får svar her, skal du nok prøve i gruppen

dk.edb.netvaerk

i stedet for, da det nok mere er et netværksproblem end direkte et office
problem.

Kurt

Fra : Jens U. K.

Dato : 23-10-01 11:21

> [...]
> dk.edb.netvaerk
> i stedet for, da det nok mere er et netværksproblem end direkte et office

Da PC'en ikke har problemer med netværket generelt men kun i forbindelse med
Word97SR2 tænkte jeg det kunne være et mere eller mindre kendt Word-problem. Jeg
har selvfølgelig prøvet at søge i MSDN Library, men der er ikke umiddelbart
noget brugbart efter min mening.

Der må da være andre der har haft fejlen?!

/Jens Ulrik