Outlook og print
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 22-10-01 09:53

Dette må være et Outlook problem, for det fungere som det skal i andre
programmer.
Nogen gange når bruger vil printe mail ud, lykkedes det andre gange ikke,
der er ikke noget system i det.
Det er lige meget om der er vedhæftet filer eller ej.
Det der sker er at når man har valgt print blinker printer, men den skriver
ikke ud, det gør det først når man har trykket på printer
"fremføringsknappen".
Er der nogen der har et forslag det ovenstående problem.
mvh
Malene

Fra : pre

Dato : 22-10-01 18:43

Hej Malene

Godt at du dukker frem, en totalsmadret HD har ødelagt bl. a. alle
adresser, og der er en KB-artikel du burde se - af hensyn til alle dine
Outlook brugere, og også fordi den har adressen på Xprint, en Add-In til
Outlook. Der har faktisk været en del klager over Outlook og print.
Nummeret er Q230512. Og jeg har hele hjælpeteksten til Xprint, hvis...

Det aktuelle problem ligner en printerfejl. Hvis jeg stiller min printer
til "Manual Feed" men glemmer at sætte papir ind så går det hele i stå
indtil jeg klikker på knappen. Det samme skete i enkelte gamle DOS
programmer hvor slutmærket manglede.

Men det sker ikke i forbindelse med min Outlook. Om det kan hjælpe har jeg
en makro der printer ulæste mails.
pre

Fra : pre

Dato : 22-10-01 20:01

Det kan vel ikke tænkes at brugeren prøver at printe fra Outlook vinduet i
stedet for at bruge rutione i Mail vinduet?

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 24-10-01 13:43

Ok, jeg vil lige checke det ud.
mvh