Love songs.
Fra : Remedy

Dato : 21-10-01 22:53

Hey NG.

Jeg skal bruge noget love/"stille rolig" musik, men jeg aner ikk hvad
Såå hvis der er nogen venlige der har foreslag må i meget gerne lige poste
dem... Altså bare navne og sådan.... Noget i stil med

Train - Drop of Jupiter

Remedy out

Fra : Kirstine

Dato : 21-10-01 23:47

In article <3bd343aa$0$729$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
johnshansen@c.dk says...
> [...]
> Såå hvis der er nogen venlige der har foreslag må i meget gerne lige poste
> dem... Altså bare navne og sådan.... Noget i stil med

Hva' med ....

Michael Kiske - Where Wishes Fly
Ten Sharp - You (bedst i unplugged version IMO)
Queensryche - Silent Lucidity
Iris - Don't Want The World To See Me
Tim Christensen - Love Is Matter Of...
Innocent Blood - There'll Be No Tears
Bryan Adams - Ready
Robbie Williams - Road To Mandalay
Robbie Williams - Eternity
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Hammerfall - Fallen One
Tricia Yearwood - How Do I Live
Billie Myers - Kiss The Rain
Dizzy Mizz Lizzy - 11:07 pm
Duran Duran - Perfect Day
Spandau Ballet - Through The Barricades
Scorpions - Wind Of Change
Red Hot Chilli Pebers - Under The Bridge
Seal - Kiss From A Rose
Scorpions - Send Me An Angel
Sting - Shape Of My Heart
Toto - Won't Hold You Back
The Corrs - Closer
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
Alanis Morrissette - Uninvited

Hmm...måske jeg er kommet lidt ud af en tagent med hensyn til stilen *G*,
men jeg håber, at der er et nummer eller to imellem, du kan bruge.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Invader Zim

Dato : 22-10-01 14:24

"Kirstine" <minipip@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hva' med ....
>
> Michael Kiske - Where Wishes Fly
> Ten Sharp - You (bedst i unplugged version IMO)

Jeg tror du mener Goo Goo Dolls - Iris

-Invader Zim

Fra : Kirstine

Dato : 23-10-01 17:10

In article <D1VA7.7015$5v1.522112@news010.worldonline.dk>,
dapolicemanwhopunches@heads.fuk says...

> "Kirstine" <minipip@mail.dk> wrote in message

> Jeg tror du mener Goo Goo Dolls - Iris
>
> -Invader Zim

Jamen for søren da - tak for rettelsen

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henrik Boegh

Dato : 22-10-01 18:35

Kirstine told the rest of dk.kultur.musik:

[...]

> Hva' med ....

[...]

God liste - jeg har lige et par tilføjelser:

REO Speedwagon - Keep on loving you
Percy Sledge - When a man loves a woman
Peter Cetera - Glory of love
Eric Clapton - Wonderful Tonight
Joe Cocker - Up where we belong
Berlin - Take my breath away
Stevie Wonder - I just called to say I love you

Og så i den lidt mere sørgelige del:

Cindy Lauper - Time after time
Bonnie Tyler - Total eclipes (of my heart)
Cars - Drive
Elton John - Don't let the sun go down on me
Cher - If I could turn back time
Toni Braxton - Unbreak my heart
Bette Davies - Eyes
Kate Bush - The man with the child in his eyes
Anne Linnet - 1000 stykker
Thomas Helmig - Nu hvor du har brændt mig af
Def Leppard - When love and hade collides
Cutting Crew - I just died in Your arms

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-10-01 11:23

prøv at gå ned i den lokale pladebiks og kig i sektionen for Opsamlinger.
Der er et hav a "Love songs greatest" plader. De er som regel ikke ret dyre
og meget varieret.

Michael

Fra : Remedy

Dato : 22-10-01 14:54