Jubiiiii :-)
Fra : Birgitte

Dato : 21-10-01 22:57

Hej Liste
Jeg er så glad så glad idag,- var på udstilling i Sæby idag Kim Wilde blev
Grand International Champion
Hun har nu altid gjort det godt, men idag fremstillede hun sig selv på sin
helt egen og specielle måde, og den faldt i god smag.
Ville bare lige dele glæden sammen med alle Jer.
Mange missehilsner fra Birgitte og Kim Wilde
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-01 23:15

Hej Birgitte

Tillykke med det!
Ja, jeg sidder allerede her og håber på to CAC'er til min aby-pige i
Glostrup i november... Sidst hun blev udstillet (i Hillerød, den 30.
september) var det 9 måneder siden sidste udstilling (hvor hun fik et EX3 i
ungdyrsklassen...), og så *bankede* hun 4 konkurrenter og fik det første CAC
+ hun fik en specialpræmie for Bedste pelskvalitet i specialshowet for
Abyssiniere og Somalier - spørg om jeg var stolt af min "grimme" aby
jeg kender godt fornemmelsen - og det er nu dejligt!

Mange hilsner
Camilla
--
Camischa's burmesere - og en aby!
http://www.burmese.dk

Fra : Denise

Dato : 22-10-01 06:19

Hej Camilla
Jeg lige læst det i Tickingen, tillykke med din aby.

Også tillykke til Birgitte med den Grand Internationale.

Hilsen Denise

Fra : steen vinbæk

Dato : 22-10-01 07:42

Tillykke Birgitte.
Vi var også i Sæby, her fik vores Ocicat sit 2 CAC, vi håber på det 3. i
Vissenbjerg
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-10-01 12:34

Hej Birgitte

Tillykke med det !!!! både til dig og Kim Wilde

Hilsen
Camilla Christiansen