Begrænsninger i Win2000
Fra : Claus S

Dato : 21-10-01 21:19

Hej

Der, hvor jeg arbejder, har vi fået et problem på det seneste:
én af maskinerne i vores netværk kører et program, der håndterer en masse
filer, hvor en oversigt over disse filer hele tiden bliver opdateret og lagt
i en database. Det samme program kører vi på 6 andre PC'er i huset, men her
kun af og til. Hver gang vi starter programmet op begynder det at opdatere
fillisten fra den førstnævnte PC. Så langt så godt.

Problemet er, at på nogle af netværks-PCerne stopper programmet pludselig
med at opdatere og der kommer en fejlmelding i retning af: "Advarsel:
Grænsen for antal netværks-BIOS kommandoer er nået". Det må være en windows
fejl, da meddelelsen står på dansk og programmet, der laver fejlen er på
engelsk. Desuden ser det ud til at være et Win2000 problem, da det
tilsyneladende kører godt nok på NT. Vi kører Win2000 på alle PCer på nær
én.

Hvad sker der mon?

mvh Claus

Fra : Studiet/Radio Limfjo~

Dato : 22-10-01 05:35

Øh? Ignorér denne og kig på mit andet indlæg. Jeg kan ikke slette
meddelelsen lige nu, da jeg er på arbejde

Claus