Tuborg julebryk ringetone..?
Fra : MoDeM

Dato : 21-10-01 21:10

Hej..

Ja jeg ved godt der er 18 dage til julebryggen kommer, men er der nogle
steder allerede nu hvor man kan gå ringetonen?? Til nokia?

Mvh
Morten

Fra : KGB

Dato : 21-10-01 21:15

> Ja jeg ved godt der er 18 dage til julebryggen kommer,

Jubiiiiii

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-10-01 16:44

Yes Yes.... Fredag den 9/11 kl. 24:01 kommer tuborgmændene og så skal der sq
drikkes!!!!

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Mr. Nice Guy

Dato : 23-10-01 21:23

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Yes Yes.... Fredag den 9/11 kl. 24:01 kommer tuborgmændene og så skal der
sq
> drikkes!!!!

Forkert Fredag 9/11 kl 20:59 *S*

Fra : Devast8or

Dato : 24-10-01 23:10

Æhh........tænker du på den melodi der bliver spillet i Julebryg reklamen?
Det er da Jingle Bells hvis ikke jeg tager meget fejl. Den ligger som
standard i min N8210, og så vidt jeg ved gør den også i de andre modeller.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : MoDeM

Dato : 25-10-01 15:17

Jo det er den fra reklamerne jeg tænkte på..
Men den ligger ikke på min 3310..

Fra : Devast8or

Dato : 25-10-01 17:11

Ok, jeg troede at det var en standard tone. Jeg synes da også at jeg set den
i en 3210.

Devast8or

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-10-01 14:09

[subj]

> Ok, jeg troede at det var en standard tone. Jeg synes da også at jeg
> set den i en 3210.

Den er i nogen Nokiaer. Men den er heller ikke i min 8310 desværre. Har
fundet den på nettet, men der er fejl i den. Så jeg ville også blive meget
glad for at få den. Det er jo snart tid :))

Julebryg\\

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 15:31

Devast8or skrev:

> [...]
>Det er da Jingle Bells hvis ikke jeg tager meget fejl. Den ligger som
>standard i min N8210, og så vidt jeg ved gør den også i de andre modeller.

Nopes, jeg har også set den i Nokia 8210, men vist ikke i andre.

Var det ikke noget med, at man på Nokia 8110 kunne købe noget stads
(en chip eller softwareopdatering?) så man fik denne ringetone og
samtidigt fik animeret julehalløj når nogle ringede?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-01 20:27

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

[snip]
>Var det ikke noget med, at man på Nokia 8110 kunne købe noget stads
>(en chip eller softwareopdatering?) så man fik denne ringetone og
>samtidigt fik animeret julehalløj når nogle ringede?

Nej, endnu længere tilbage - det var 2110. Og det var en software opdatering.

Peter

Fra : MoDeM

Dato : 26-10-01 20:24

Hmm, der var en gang den side der hed cellular.dk havde den, hvor man skulle
sende en besked hvor der stod jule i og sende den til 20666666, men virker
desværre ikke mere...

Men der må da været et sted på nettet man kan få den..?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-10-01 08:57

> Hmm, der var en gang den side der hed cellular.dk havde den, hvor man
skulle
> sende en besked hvor der stod jule i og sende den til 20666666, men virker
> desværre ikke mere...
DEn er blevet til mobital.dk og de har den sikkert hvis du søger efter
den...
Ellers en ret god side men stadig for mange useriøse ringetoner/logoer (man
kan selv designe dem) heldigvis er mobital gået igang med at rydde op i
dem.....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : MoDeM

Dato : 27-10-01 12:29

Har søgt der, men uden held...
har også prøvet at kontakte dem, også uden held, fik bare af vide jeg skulle
bruge froumet og se om nogle kunne hjælpe..

Fra : Erik Corry

Dato : 29-10-01 00:11

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> wrote:

> DEn er blevet til mobital.dk og de har den sikkert hvis du søger efter
> den...
> Ellers en ret god side men stadig for mange useriøse ringetoner/logoer (man

Findes der seriøse ringetoner?

--
Erik Corry erik@arbat.com Ceterum censeo, Microsoftem esse delendam!
Interviewer: "Real programmers use cat as their editor."

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 29-10-01 15:09

> Findes der seriøse ringetoner?
Du har vel en ringetone på din telefon du synes er reel nok ikke? nogen
bruger en simpel Ring Ring andre en poppet rigentone det er en smags sag men
når jeg skriver en useriøs ringetone mener jeg dem der laver en ringetone
under et navn den ikke er altså Ring Ring er ikke RING RING men
biiiiibpipibpipbipbipibpbipip??!!

Mvh.
Hans-Jacob