Den Serbiske Dansker (soundtrack)
Fra : Peter Kaas

Dato : 21-10-01 20:07

Hej Gruppe,

er der nogen der ved om soundtracket til DR's tv-serie "Den Serbiske
Dansker" bliver udgivet på CD?

Mvh
Peter Kaas
peter_kaas@mail.dk

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 22-10-01 22:15

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> wrote in message
> Hej Gruppe,
>
> er der nogen der ved om soundtracket til DR's tv-serie "Den Serbiske
> Dansker" bliver udgivet på CD?

Nej, men jeg vil gi´ dig ret i (formoder jeg) at der var en del fed musik,
især i afsnit 2. Selv har jeg tænkt på at kontakte DR´s information for evt.
at få en musikliste - thi der var en del, jeg ikke kender, som lød godt.

hilsen Finn

Fra : .Kody

Dato : 23-10-01 07:08

> [...]
evt.
> at få en musikliste - thi der var en del, jeg ikke kender, som lød godt.

Hejsa

Hvis det lykkes dig, kan du så ikke give et praj her i gruppen

,Kody

Fra : Peter Kaas

Dato : 23-10-01 12:09

Hejsa

> Nej,

Nej, således at soundtracket ikke bliver udgivet, eller ved du det ikke?

> [...]
evt.
> at få en musikliste - thi der var en del, jeg ikke kender, som lød godt.

Det lyder som en rigtig god idé. Når hvis du får noget at vide, så send det
enedlig til gruppen.

Mvh
Peter
peter_kaas@mail.dk

Fra : .Kody

Dato : 23-10-01 14:10

Jeg fik denne besked fra DR
Det er jo meget godt, men hvad med resten af musikken.
Iøvrig fremgik det af rulleteksten af Top-Galia havde været med til at
udvælge musikken

Fra DR :
"
Musikken til Den Serbiske Dansker er følgende:

titel: Song to the siren

kunstner: This Mortal Coil

cd-salgstitel: It’ll end in tears

Plademærke og katalognr. 4 AD Records Cad 411 CD

Venlig hilsen

Lytter og Seerkontakten "

..Kody

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 23-10-01 16:35

> Hejsa

> Nej, således at soundtracket ikke bliver udgivet, eller ved du det ikke?

Nej = ved det ikke..

> evt.
>
> Det lyder som en rigtig god idé. Når hvis du får noget at vide, så send
det
> enedlig til gruppen.

Ser ud til at Mads allerede har lavet benarbejdet (Tak Mads)

hilsen Finn

Fra : M. Sørensen

Dato : 23-10-01 14:06

> [...]
evt.
> at få en musikliste - thi der var en del, jeg ikke kender, som lød godt.

Det har jeg allerede gjort og de har lovet at sende mig en liste med snail
mail. Jeg skal nok offentliggøre den her når jeg modtager den.

Jeg kan lige oplyse at titelsangen er med This Mortal Coil og hedder "Song
to the Siren"

Mads.