Kirk Delta 951 ISDN
Fra : Jesper Horndrup

Dato : 21-10-01 18:38

Hej venner

Jeg har fået en Kirk Delta 951 ISDN telefon, men der var ingen manual med.
Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som kunne scanne et par sider fra
deres manual og sende det til mig.

På forhånd tak
Jesper
brave@worldonline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-01 19:06

Sun, 21 Oct 2001 19:37:36 +0200, skrev "Jesper Horndrup"
<brave@worldonline.dk>:

>Jeg har fået en Kirk Delta 951 ISDN telefon, men der var ingen manual med.
>Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som kunne scanne et par sider fra
>deres manual og sende det til mig.

Mon ikke du kan bruge den samme løsning, som på
<http://www.webber.dk/showmsg.asp?id=2003206553>?
--
med venlig hilsen
Knud