lillebælts broerne
Fra : Brian Jensen

Dato : 21-10-01 18:05

Hej der

Vi var 2 både afsted fra Randers/århus her lørdag d. 20 oktober og vi
fangende ikke noget nævneværdigt omkring de 2 broer. Kun nogle få småtorsk
lige omkring eller under målet. Er det normalt dernede omkring ??. Der lå en
masse andre både, men de fangende åbenbart heller ikke synderligt. Men det
kan da ikke passe at så mange både vel en 40-50 stykker + turbådene gider
bruge tid på det........ eller var det bare en dårlig dag. Tip og forslag
modtages gerne.

mvh

Brian

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 21-10-01 18:49

In article <3bd3001e$0$26980$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
bria.j@vip.cybercity.dk says...

Hello Brian

........ eller var det bare en dårlig dag.

Jeg har fisket en del i området (både fra havnekajen og i selve lillebælt
mellem broerne) og aldrig fanget noget særligt. Det bedste sted i området
er dog pynten ved Strib fyr, men der er som regel meget kraftig strøm...

//Jesper Lau

Fra : Rikard Jensen

Dato : 22-10-01 15:15

Hej!

Jeg har selv fisket en del i lillebælt, og jeg har aldrig fanget en torsk over
3 kg.
Er man på en båd i efteråret er der sild, dog ikke vanvittigt mange (slet ikke
som øresund).

Det som Lillebælt disker mest op med er faktisk de flade, såfremt man kender et
hotspot.

mvh

Rikard

--
Posted from stassen.k-net.dtu.dk [130.225.71.227]