8310 IR ?
Fra : Kenny Jensen

Dato : 21-10-01 17:29

Hvad kan jeg bruge min IR til i forbindelse med pc'en ud over at gå på
nettet.
Findes der f.eks. programmer til telefonbogen og kalenderen eller andet.

Hvad kan jeg bruge et datakabel til

Kenny.

Fra : *nico*

Dato : 21-10-01 20:21

"Kenny Jensen" <kennyREMOVE@skydebanen.net> wrote in message
> [...]
> nettet.
> Findes der f.eks. programmer til telefonbogen og kalenderen eller andet.

hvis din PC eller mac har en infrarød port, kan du bruge den til flere
forskellige ting.

eks. Logomanager. HVor du kan lave dine egen logo´s og ringetoner. Der
kommer snart en version for os 8310 ejere.

data Suite 4.3 som kan hentes hos Nokia (når siden virker) Kan styre din
kalender, sync. med outlook. og meget andet.

Også kan du spille 2 player i snake II

mvh
Nicolai

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-10-01 23:28

Gider du lige komme med et præcist link til den side med DS 4.3... Jeg kan
nemlig ikke finde den.

Thomas

Fra : *nico*

Dato : 22-10-01 23:10

"Thomas Hansen" <t_hansen20@hotmail.com> wrote in message
> Gider du lige komme med et præcist link til den side med DS 4.3... Jeg kan
> nemlig ikke finde den.
>
> Thomas
>
> "*nico*" <npe@mac.com> skrev i en meddelelse

Her er linket

http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_5_17_2,00.html

Undskyld forsinkelsen, men har syncroniseret hele aftenen *S* Det virker sgu
meget godt det datasuite skidt..

p.s Kalenderen kan du styre gennem outlook

Nicolai

Fra : Kenny Jensen

Dato : 23-10-01 15:50

> [...]
sgu
> meget godt det datasuite skidt..
>
> p.s Kalenderen kan du styre gennem outlook

Tak jeg tror det er noget af det jeg tænkte på, jeg for se om lidt dene r på
vej ned på maskinen

KEnny

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-10-01 19:20

Kan i finde IRCOMM filen der skal hentes til modem under W2000

Kenny