Bootlegs søges..
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 21-10-01 16:54

Hejsa...

Har du nogle fede bootlegs, så skriv til mig..

Så kunne vi finde ud af at bytte noget, jeg har nemlig en hel del rigtig
fede...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Jesper Stampe

Dato : 21-10-01 17:42

Og du er fuldstændig ligeglad med om det er Jodle Birge fra ladvognen til
Nørre Bøvelse hestemarked eller U2 fra Forum?

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-10-01 17:55

> Og du er fuldstændig ligeglad med om det er Jodle Birge fra ladvognen til
> Nørre Bøvelse hestemarked eller U2 fra Forum?

Har du Jodle Birge fra ladvognen til Nørre Bøvelse hestemarked??? Hvad skal
du ha' får den?

/Troels

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 21-10-01 18:43