Save as Class ?
Fra : Peter

Dato : 21-10-01 15:13

Hej
jeg er lige begyndt at interressere mig lidt for Java, da jeg fandt lidt
lejetøj til min hjemmeside
Men der er lidt jeg gerne vil have lavet om på scriptet
Jeg har hentet flere forskellige compilere (DJ Java decompiler - code
warrior for java + flere andre) og også fået dem redigeret som jeg gerne
vil, men .......jeg kan ikke save dem igen som Class fil
hvad gør jeg forkert ?
Mangler jeg en eller anden form for plugin, eller er der noget jeg overser ?
......... eller er det bare de forkerte programmer jeg forsøger med ?
Ps. jeg har forøvrigt også prøvet at save det som JAD, og redigeret HTML
filen så det passer til det nye navn, men så virker det ikke

mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : Jon Rønningen

Dato : 21-10-01 16:38

Hei,

Du må kompilere de .java filene som du har redigert på, og så kan browseren
din vise dem. Eks:

<url:
http://developer.java.sun.com/developer/onlineTraining/Programming/BasicJava
1/compile.html >