Scanner og netværk
Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-10-01 13:56

Hej

Jeg vil gerne kunne bruge min scanner (Canon CanoScan FB630U) over netværk,
er det overhovedet muligt??
Og hvis det er, hvordan gør man?

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

Thomas Hansen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 21-10-01 22:59

Thomas Hansen skrev:

> [...]
> er det overhovedet muligt??
> Og hvis det er, hvordan gør man?
>
> Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Ja du kan bruge IBM`s Desktop on call det er en fjerbetjening fra de
webbrowser. Den kan købes til windows, men den er med til
eConstation.(OS2) Den findes til flere platforme. Det bruger java. Med
den instaleret på din maskine. så vil alle kunne fjernbetjene denne PC
og have den i sin browser med. Dog må du ikke bruge fuldskærm tekst
mode.