Hvordan ændrer man 2 vinduer på en gang i ~
Fra : Per Madsen

Dato : 21-10-01 13:55

Jeg vil gerne vide hvordan man får en side, som er opdelt i en venstre ramme
med navigationknapper og en hovedside i højre del af skærmen, til at skifte
udseende på en gang. Det jeg gerne vil have er, at når brugeren trykker på
en af knapperne i menuen til venstre, så kommer der et nyt knappanel (ny
html side) til syne i det venstre vindue, og samtidig kommer der en
'forside' (ny html side) til det nye emne i hovedvinduet til højre.

Med venlig hilsen,
Per Madsen

Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 21-10-01 14:04

"Per Madsen" <per_madsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> html side) til syne i det venstre vindue, og samtidig kommer der en
> 'forside' (ny html side) til det nye emne i hovedvinduet til højre.

Hej,

Dit link skal have target=_top og linket skal være til en fil som styrer to
andre rammer.

Mvh
Kjeld

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-01 14:42

"Kjeld Bertelsen" <info@tri-line.dk> skrev...

> "Per Madsen" <per_madsen@vip.cybercity.dk> skrev...
SNIP

> Dit link skal have target=_top og linket skal være til en fil som styrer
> andre rammer.

Man behøver altså ikke nødvendigvis at lave en ny frameside, som åbnes ved
klik - det kan også gøres anderledes... Se her hvordan:
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

Mvh. Camilla

Fra : Per Madsen

Dato : 24-10-01 20:49

Tak for hjælpen, jeg vil prøve om jeg kan få det til at virke. Det er rart
at I giver Jer tid til at hjælpe nybegyndere som undertegnede.

Med venlig hilsen,
Per Madsen