cd kontrakt
Fra : Jakob Bo Jakobsen

Dato : 21-10-01 13:00

hvordan får man en plade kontrat

Fra : Henrik B

Dato : 21-10-01 13:23

Davs Jakob

> hvordan får man en plade kontrat

Du sender da bare en cd til et pladeselskab. Husk dog lige at den skal være
så fed, at de vil udgive dig.

Piece of cake.

Henrik

http://www.MusikerPortal.dk/
- I dag 21. oktober 2001
- 1.347 Websites - 89 Artikler - 632 Ord i Ordlisten

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-10-01 14:16

Start med at indspille noget god musik på en CD. Spil også numrene live for
et publikum og optag også dette på CD'en. Lav en oversigt over kommende
gigs. Tag nogle fotos af artisten/gruppen og gerne 'in action'.
Kan du komme i TV eller måske selv optage en lille video og også få den på
CD'en vil det også være godt.
Send så materialet til nogle passende pladeselskaber - nogen der i forvejen
har din/jeres type musik. Regn ikke med at de alle svarer, men hvis du på
forhånd har kontaktet pladeselskabet og fået et navn på den person du skal
sende det til, kan du følge op hos ham.
Hvis du er heldig kan det være du/I får en kontrakt. Lad en advokat læse ned
grundigt igennem! før du/I underskriver den.

Kort sagt du/I skal sælge dig selv til pladeselskaberne.
Held og lykke!
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-10-01 14:42

"Jakob Bo Jakobsen" <ungdom-langeland@tdcadsl.dk> wrote in message
> hvordan får man en plade kontrat

Man starter med at blive et kendt og elsket ansigt på tv, derefter plejer
resten at gå af sig selv :)

Undskyld, kunne ikke lade være :)

/Nikolaj

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-10-01 15:34

On Sun, 21 Oct 2001 15:42:03 +0200, "Nikolaj Borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

>"Jakob Bo Jakobsen" <ungdom-langeland@tdcadsl.dk> wrote in message
>
>Man starter med at blive et kendt og elsket ansigt på tv, derefter plejer
>resten at gå af sig selv :)
>
>Undskyld, kunne ikke lade være :)

Og egentlig behøver man ikke at værre elsket.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : DoC OnE

Dato : 21-10-01 19:03

en brystoperation hjælper også en del her - også hvis man er mand (boy
George, Marlin Manson m.v.)

---

Fra : Jesper Stampe

Dato : 21-10-01 17:47

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Bo Jakobsen" <ungdom-langeland@tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Man starter med at blive et kendt og elsket ansigt på tv, derefter plejer
> resten at gå af sig selv :)
>
> Undskyld, kunne ikke lade være :)

Damn - du kom før mig *G* Jeg ville foreslå at tilmelde sig næste omgang
Popstars.

Fra : Esben I.

Dato : 24-10-01 20:24

Jakob Bo Jakobsen wrote:

> hvordan får man en plade kontrat

du vinder et BigBother/Robbing Son kannibal-tv-show, og resten går af
sig selv
mvh
Esben I.