Tilløber?
Fra : Tommy Fer

Dato : 21-10-01 10:12

Hej NG

Hmm, ligesom jeg skrev et svar om jeg nok godt kunne tænke mig en ny kat....
Så er der vist kommet en tilløber

En han en.... han er underligt nok meget tyk om maven, men virker ekstremt
sulten, har givet ham lidt mad uden for, men han bliver ved med at løbe
ind... så nu er døre og vinduer lukkede..

Han er ikke øre tatoveret men meget tam... hmm, nu må vi se om han bliver
ved med at rende rundt deruder (hvilket der jo nok er chancer for, nu når
jeg har givet ham mad..)

Når må se om der er nogen der har sat sedler op...

Hans tykke mave, kan det være pga dårlig ernering eller bare overspisning?
Hmm, stakkelskat, når jeg sammen ligner ham med min gamle killing chip, som
flyttede med ex'en så ser han langt fra sund ud..

mvh Tommy Fer

Fra : alice_trauelsen

Dato : 21-10-01 10:30

"Tommy Fer" skrev d. 21-10-01 10:12 dette indlæg :
> [...]
chip, som
> flyttede med ex'en så ser han langt fra sund ud..

Hej Tommy
Du skriver han er tyk om maven, med sulten. Gad vide om han har orm. Vi
har nemlig lidt af samme problem, men en kat som nogle "SØDE" mennesker
var så vendelig at stille i en papkasse bag vores bil en nat og vi fandt
ham klokken 4.40 da min søster skulle køre på arbejde. Vi kunne jo se at
der var "liv" i papkassen, så vi satte den ind i fyrrummet, og åbnede
den forsigtigt, men han væsse og ville ikke ud. Vi lod kassen stå åbne
og hentede mad og vand til ham, og gik ud. Efter et par dage fik vi ham
endelig ud og han løb væk og var væk i et par dage. Pluslig stod han
foran min søster og majvede helt vildt. I dag kommer han og vil nusses
hver gang vi kommer ud. Det skal lige nævnes at vi bor langt, langt ude
på landet og vores katte er ude katte, der bor sammen med hestene i
stalden og fanger mus. Vi havde 8 i forvejen så en fra eller til, når
ingen vil have ham. Til sidst vores "kattepiger" får hver uge p-piller.

Held og lykke med din tilløber
Alice

http://www.kandu.dk/