Det levende Danmarkskort
Fra : Claus

Dato : 10-01-01 00:21

Hej alle

Jeg fik Det levende Danmarkskort i julegave, og var meget glad for
det.
På et besøg i nordsjælland for nylig, fandt jeg dog ud af at kortet
ikke viser den sidste strækning af Hillerødmotorvejen! (1:50.000)
Dette meddelte jeg Kort&Matrikelstyrelsen som laver værket.
Se nedenfor hvad de svarede. Det ser ud til at en del af det brugte
kortmateriale er over 10 år gammelt!!!