R2M upgrade til T39.. hvor?
Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 20-10-01 21:06

Jeg bor i Åbenrå.... Er der tilfædigvis en der ved hvor jeg kan få det
gjort, her i nærheden?? Jeg har fået et tilbud på 350,- !!!! Men har
ligeledes fået at vide jeg IKKE skal gi' så meget for det...

--

ZiCoN $IGI$
ICQ: 39220376

http://www.igi.dk

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 20-10-01 21:12

Jeg bor i Kbh og fandt en Ericsson Servicepoint via deres hjemmeside - prøv
at tjekke den ud - måske du kan finde noget i nærheden af Aabenraa?

Jeg skulle ikke give noget for upgraderingen hos KurtOvi A/S på
Aaboulevarden i Kbh - De skulle dog have en orig kvitt. forevist som
dokumenterede at jeg stadig var under garanti.

mvh

Kamran

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-10-01 21:23

"Kamran Sarwar" <kamran@sarwar.to> wrote in message
> [...]
> Aaboulevarden i Kbh - De skulle dog have en orig kvitt. forevist som
> dokumenterede at jeg stadig var under garanti.

skal ikke være gratis nødvendigvis medmindre softwaren retter en konkret
fejl...

ps skriv under det du kommenterer gør det lidt nemmere at overskue..

Hygge

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 20-10-01 22:11

Ok - du har ret - Men jeg var både under garanti OG havde en konkret fejl -
Den famøse SMTP fejl i email funktionen - Hvor det er umuligt at afsende en
mail, medmindre der allerede ligger en mail i pop3 boksen

mvh

Kamran

Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 20-10-01 22:50

Det er lige nøjagtigt derfor jeg vil ha den opgraderet (SMTP issue)... Jeg
er eksport chauffør, og vil gerne maile med kæresten, i stedet for at
ringe... Det bliver jo dyrt i længden...

--

ZiCoN $IGI$
ICQ: 39220376

http://www.igi.dk