American Pie 2, er den noget ved?
Fra : Martin

Dato : 20-10-01 21:13

Jeg har hørt både godt og dårligt om denne film.
Hvad er gruppens mening??

/Martin

Fra : Geeko

Dato : 20-10-01 21:25

Den er kanon sjaw

ligeså god som 1'eren IMHO

Fra : Stoner

Dato : 21-10-01 00:14

Den er værd at se hvis du kunne lide den første.

mvh
=-/Stoner\-=

Fra : Zeki

Dato : 21-10-01 07:33

Den er elendig og stærkt overvurderet. 1'eren var dog udemærket.

Zeki

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-10-01 11:48

> Den er elendig og stærkt overvurderet. 1'eren var dog udemærket.

Helt enig.

Tenz.

Fra : // Overby

Dato : 24-10-01 23:09

> Helt enig.

Helt uenig

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-10-01 06:08

> Helt uenig

Så du syntes med andre ord at 2'eren var god men at etteren ikke var
udemærket

Tenz.

Fra : ku371

Dato : 26-10-01 10:09

Filmen er ikke så overdrevet som man ellers ser det i mange andre"morsomme"
amerikanske film.
Hovedrolle indehaveren kommer ud for mange situationer som må betegnes som
yderst pinlige men som alle kan sætte sig ind i, det gør at det efter min
mening er en kvalitets humor film.

Hilsen Martin

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-10-01 12:48

> Filmen er ikke så overdrevet som man ellers ser det i mange
andre"morsomme"
> amerikanske film.

Det vil jeg give dig ret i, men desværre er det SÅ overdrevet i mange andre
"morsome" film for tiden at standarden for overdrev erblevet skubbet så
meget at man lettere kan acceptere en film som AP2 på trods af dens
overdrev.

> Hovedrolle indehaveren kommer ud for mange situationer som må betegnes som
> yderst pinlige men som alle kan sætte sig ind i, det gør at det efter min
> mening er en kvalitets humor film.

Nogle af situationerne kan man nok godt sætte sig ind i men desværre bliver
der skiltet så meget med jokes'ne i AP2 at de allerede var så udpinte når
endelig man kom til dem i filmen at jeg personligt havde svært ved at finde
dem særlig morsomme.

Tenz.
"I'm the Sherminator, a sophisticated sex-robot sent back through time to
change the future for one lucky lady"

Fra : John Hinge

Dato : 28-10-01 12:05

Tenzel Kim wrote:

> "I'm the Sherminator, a sophisticated sex-robot sent back through time to
> change the future for one lucky lady"

Confidence is high. I repeat confidence is. High.

Jeg synes det der redder AP1 (jeg har ikke set 2'eren) er at den dog
er ganske veloplagt i sine jokes, nogen af dem bliver måske nok
serveret med en lægtehammer (mrs. Robinson spoofet) men er efter min
ringe mening stadig sjove.
Pruttehumor kan også være sjovt, ihvertfald er jeg helt ødelagt
af grin efter lokumsturen. Hvorfor kan man ikke købe ExLax med
choko smag herhjemme ? :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs