Billeder af Oscar & Tøsen !
Fra : A. Knudsen

Dato : 20-10-01 19:58

Hejsa !

Endelig har kæresten fået lagt 2 billeder af vore " børn " i binaer.
Så hvis I har lyst til at se mine små katte, kan I kigge med.
Tøsen har lagt sig under dynen. Ja, Oscar ligger i sin yndlingsstol.

Hilsen
Anya.

_____________________________
Den lykkelige ejer af Oscar & Tøsen !
Fjern x'erne for at svare mig !

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-10-01 12:39

Hvor er de dejlige... og virkelig pæn pels de har det er ikke så tit synes
jeg at sorte katte har så blank en pels..

Camilla Christiansen

Fra : A. Knudsen

Dato : 22-10-01 17:54

Hej Camilla !

Tak for de pæne ord, det varmede.
Jeg får tit det at vide om deres pels, gælder begge katte.