Thin Lizzy
Fra : Poul Christensen

Dato : 20-10-01 17:27

Hej.

Ved nogen, hvem der synger sammen med Phil Lynott på studieindspilningen af
"Still in Love with You" fra pladen "Nightlife"?

Venlig hilsen

Poul

Fra : peter

Dato : 21-10-01 01:06

> Ved nogen, hvem der synger sammen med Phil Lynott på studieindspilningen
af
> "Still in Love with You" fra pladen "Nightlife"?

Det er GARY MOORE - Findes på hans CD: Out In The Fields - Very Best Of.
(Vocals by Phil Lynott and Gary Moore)

Fra : Thomas Larsen

Dato : 21-10-01 07:30

"peter" <lulu@htmail.com> wrote in message

> af
>

> Det er GARY MOORE - Findes på hans CD: Out In The Fields - Very Best
Of.
> (Vocals by Phil Lynott and Gary Moore)

Jeg fandt lige CDerne frem og gennemlyttede. Det er ikke Gary Moore, der
synger på Night Life udgaven af Still in Love. På coveret er credit til
Frankie Miller (http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bi76zeflk7gf4).
Derimod spiller Gary Moore guitar på indspilningen. Og i øvrigt er det ikke
samme udgave af nummeret der er på Gary Mores Best Of.

Thomas