Cybercity 512/512
Fra : Izeqb

Dato : 20-10-01 16:52

hejsa...
Jeg har en ADSL forbindelse hos Cybercity, med 512bits up- og
download. og en cisco router.

Kan jeg så downloade med 512 kbits og uploade med 512 kbits samtidig?

MVH.
Izeqb

--
"Hvis du vil vide, hvor uundværlig du er, så stik fingeren i et fad vand, træk den op og se, hvor stort hul den efterlader."
-Kinesisk Ordsprog

Fra : Mark Krogh

Dato : 20-10-01 17:09

Ja =)

Nice ikke !

/mark

Fra : Eivind Olsen

Dato : 20-10-01 17:09

Nej

Din datastrøm vil være 512/512 men når du downloader 512 Kbit/s vil du
samtidig skulle oploade cirka en 1/10 af det som acknowledge information -
du skal altså regne med 80-90 procent af de 512 Kbit/s

Eivind

Fra : Mark Krogh

Dato : 20-10-01 17:14

Det lyder rigtigt =)

/Mark

Fra : Jens U. K.

Dato : 22-10-01 10:36

> Din datastrøm vil være 512/512 men når du downloader 512 Kbit/s vil du
> samtidig skulle oploade cirka en 1/10 af det som acknowledge information -
> du skal altså regne med 80-90 procent af de 512 Kbit/s

Man skal nok også lige huske at til at starte med så ryger der ca. 10% i
overhead til TCP/IP over ATM som xDSL jo bruger.
Læs her: http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ATM

/Jens Ulrik

Fra : Eivind Olsen

Dato : 22-10-01 20:33

Enig

Mine betragtninger gælder også kun ved samtidig max Up/download

Eivind