Udskrivning til netværks printer langsom
Fra : Peter Larsen

Dato : 20-10-01 15:42

Hej !

Jeg har nogle problemer med at printe ud fra et lille dos program under
Windows 2000 til en netværks printer.
Når jeg vælger udskriv fra dos programmet går der ca. 30-40 sekunder inde at
printeren modtager jobbet.
Hvis jer derimod printer inde fra windows går den lige igennem.
Jeg har prøvet at pille ved alle egenskaber fpr printeren , men det hjælper
ikke noget.

Når jeg prøver at printe fra dos programmet , og derefter laver en NET PRINT
, viser den status 'spooler' i ca. 30-40 sek.
inde at den udskiver.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

/Peter

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-10-01 00:31

"Peter Larsen" <pl@d.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg prøver at printe fra dos programmet , og derefter laver
en NET PRINT
> , viser den status 'spooler' i ca. 30-40 sek.
> inde at den udskiver.

Så er det vist heller ikke noget netværksproblem, vel?

Niels