Flasherkabel
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 20-10-01 14:21

Hej NG!

Nu skal det være - jeg skal have et flasherkabel, så jeg kan unlocke selv! I
den forbindelse har jeg 2 spørgsmål:

1. Hvor finder man det billigste kabel? -Skal kunne unlocke en Nokia 6210

2. Er det til at finde ud af? -Jeg er rimeligt ferm til computere. -Dejan
softwaren er ikke så svær vel?

Håber på svar
Vh
Lasse Rønlev

Fra : Spinner

Dato : 20-10-01 17:34

Hej!
du kan da evt købe dem her for ca 21£
http://www.activemobiles.com/nokia_flasher.htm

eller her for ca 18£
http://www.cellsavers.co.uk/acatalog/Cellular_Accessories_Nokia_3310_3330_33
90_19.html

Eller ved kabelsalg - som jeg i øvrig kan anbefale varmt
www.kabelsalg.dk

Venligst,

Spinner