Foto
IBM760 5420
Teil 3020
APS fremkaldelse
Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 19-10-01 23:04

Hej!

Da jeg er temmelig utilfreds med servicen og kvaliteten hos Gabs, vil jeg
gerne vide, om der findes andre fotolaboratorier, som fremkalder APS film?
Hvis ja, hvilke fotokæder bruger så disse?

Keld H. Mikkelsen, Horsens
Web: http://home1.stofanet.dk/khm/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 20-10-01 00:34

"Keld H. Mikkelsen" <gmfan72@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Da jeg er temmelig utilfreds med servicen og kvaliteten hos Gabs, vil jeg
> gerne vide, om der findes andre fotolaboratorier, som fremkalder APS film?

Nu har jeg selv kun meget gode erfaringer med gabs og deres fremkaldelser,
så er da lidt nysgerrig efter at høre, hvis du vil fortælle hvorfor du er
temmelig utilfreds med dem.....?????????

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 20-10-01 09:18

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> så er da lidt nysgerrig efter at høre, hvis du vil fortælle hvorfor du er
> temmelig utilfreds med dem.....?????????

Hej Thomas

Hvorfor hele 9 spørgsmålstegn - det kunne næsten se ud som om du personligt
er blevet trampet over tærerne. Et må da være nok - hvis det eneste du
ønsker er svar på dit spørgsmål.

Når det så er sagt, så vil jeg da bemærke, at jeg også har været meget
tilfreds med Gabs hver eneste gang jeg har brugt dem.

Med venlig hilsen

Kim

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 20-10-01 12:18

"Kim Jeppesen" <oestrup@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor hele 9 spørgsmålstegn - det kunne næsten se ud som om du
personligt
> er blevet trampet over tærerne. Et må da være nok - hvis det eneste du
> ønsker er svar på dit spørgsmål.

Ups sådan kan det gå når man ikke slipper tasten i tide........ nu skete det
igen blot med punktumer.
En vane jeg har......intet andet i det end det, jeg er meget glad for at
bruge Gabs og anbefaler dem også gladligt når andre spørg om råd. Havde ikke
hørt noget negativt om dem, så jeg blev blot nysgerrig.