Close Incounters: VHSvs DVD
Fra : Per

Dato : 19-10-01 22:28

Så nu fik jeg endelig set min Close Incounters DVD.
Men noget jeg lagde mærke til var scenerne i filmen.
På VHS´en at jeg har er der scener på som ikke er på DVD´en og DVD´en
indeholder nogle scener som ikke findes på VHS´en.
Bla noget jeg savnede på DVD´en er den scene hvor at han står inde i
rumskibet
og loftet lige pludselig hæver sig og man så ser hvordan at hele skibet er
bygget op
inde i. Det var ærgeligt at den ikke var med for den scene er dælme også
hamrende
flot.

Venligst
Per

Fra : Mogens

Dato : 20-10-01 00:31

On Fri, 19 Oct 2001 23:28:27 +0200, "Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>bygget op
>inde i. Det var ærgeligt at den ikke var med for den scene er dælme også

Hej

DEngang filmen først kom op i biograferne for mange
år siden var den scene heller ikke med.
Da jeg så den i biffen igen ca 10 år senere i en Directors Cut
version eller noget i den retning, var omtalte scene tilføjet.
Så mon ikke din DVD er original versionen og dit VHS bånd er
en special udgave.

Mvh Mogens

Fra : Jesper Winding

Dato : 20-10-01 07:06

Hvis du går features igennem vil du finde din elskede scene, samt en
forklaring på hvorfor den ikke klarede det i cuttet.

-=JESPER=-

Fra : Per

Dato : 20-10-01 12:32

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du går features igennem vil du finde din elskede scene, samt en
> forklaring på hvorfor den ikke klarede det i cuttet.
>
> -=JESPER=-

Ok tak for tippet. Jeg studsede bare lige hvorfor den ikke var med i filmen.

Per