Moulin Rouge for fuld udblæsning
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 19-10-01 22:27

Jeg så i aften (igen) Moulin Rouge i Hjørrings
nye biograf. Sal 2. Stort lærred. Flot digitallyd.
Et festfyrværkeri er den film, når den præsenteres som her.
(((Hvor er det nu den går i Aalborg ?)))

Til lykke, Hjørring.

Hilsen Jc

Fra : dEnTrO

Dato : 19-10-01 23:25

"Jørgen Carlsen" <jcarl@daks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| Et festfyrværkeri er den film, når den præsenteres som
her.
| (((Hvor er det nu den går i Aalborg ?)))

Jeg så filmen for første gang i dag på min co... *host host*
i den lokale biograf. Jeg gad godt vide hvad i andre synes
om den? I Bogart var de meget begejstrede, men det er de jo
for alt alternativt :)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-10-01 08:06

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk>
> [...]
> i den lokale biograf. Jeg gad godt vide hvad i andre synes
> om den? I Bogart var de meget begejstrede, men det er de jo

Begynd med at kigge i tråden "Moulin Rouge" fra 13.10.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : dEnTrO

Dato : 20-10-01 12:00

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
meddelelse news:9qr8aa$l12$1@sunsite.dk...

| Begynd med at kigge i tråden "Moulin Rouge" fra 13.10.

Jeg HAR rent faktisk allerede kigget efter om der skulle
være noget, men jeg kunne ikke finde noget. Nu siger du så
jeg skal kigge efter en besked som er sendt d. 13.10. men
der er INGEN beskeder fra den 13.?!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-10-01 23:53

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk>

> Jeg HAR rent faktisk allerede kigget efter om der skulle
> være noget, men jeg kunne ikke finde noget. Nu siger du så
> jeg skal kigge efter en besked som er sendt d. 13.10. men
> der er INGEN beskeder fra den 13.?!

Hos mig er der masser. Prøv evt. at bruge http://groups.google.com
til at søge med.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : dEnTrO

Dato : 21-10-01 13:32

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
meddelelse news:9qsvbs$oon$2@sunsite.dk...

| Hos mig er der masser. Prøv evt. at bruge
http://groups.google.com
| til at søge med.

Wouw! Jeg opdager hele tiden nye Google'r! Er der ikke en
oversigt over dem et sted?

Fra : Christian Andersen

Dato : 21-10-01 14:06

dEnTrO wrote:

>http://groups.google.com

>Wouw! Jeg opdager hele tiden nye Google'r! Er der ikke en
>oversigt over dem et sted?

Der er også http://images.google.com

Jeg kender dog ikke til nogen liste, men jeg tror du har dem allesammen
nu.

--
"...personality goes a long way."