Låsekode fra sonofon
Fra : Tobias Klint

Dato : 19-10-01 21:01

hej med dig!!!!
er det nogen der ved koden fra sonofon til en Nokia 3310 så man kan få andre
korte i telefonen så jeg kan skifte fra sonofon til noget andet???????
hvis hvad????
så skriv til mig på Tobias_h_klint@hotmail.com
Med Venlig Hilsen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-10-01 22:48

Er den ikke forskellig fra telefon til telefon??

Thomas

Fra : Mickey

Dato : 19-10-01 22:56

"Thomas Hansen" <t_hansen20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er den ikke forskellig fra telefon til telefon??

jo, det er netop der fidusen er!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-10-01 22:58

> er det nogen der ved koden fra sonofon til en Nokia 3310 så man kan få
andre
> korte i telefonen så jeg kan skifte fra sonofon til noget andet???????
> hvis hvad????

Ja, det gør Sonofon... Er telefonen over 6 mdr. gammel kan du få den
udleveret u/b ellers koster det 500 kr.

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-10-01 05:26

Fri, 19 Oct 2001 23:58:11 +0200, skrev Morten Jensen, på 22 linier, i
<9qq7j4$30g3$1@news.cybercity.dk>, :

Dog kan man let bruge Club bla bla

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Brian K

Dato : 29-10-01 13:10

> Dog kan man let bruge Club bla bla

Vil det sige at man kan benytte Clubblahblah i telefoner der er simlåst til
Sonofon????

MVH

Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-10-01 16:40

Brian K skrev:

>Vil det sige at man kan benytte Clubblahblah i telefoner der er simlåst til
>Sonofon????

Det kommer an på hvordan telefonen er låst.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-10-01 08:30

Mon, 29 Oct 2001 16:40:08 +0100, skrev Lasse Hedegaard, på 14 linier,
i <92uqtt04flejd7p0fqbci4hvpdn24p6al9@news.inet.tele.dk>, :

>Det kommer an på hvordan telefonen er låst.
Nu ved jeg ikke en disse om det, men en 3330 solgt af sonofon virker
fint med CBB.
Andre kort jeg har prøvet vil den bare ikke godkende...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 09:04

Karsten Andersen skrev:

>Nu ved jeg ikke en disse om det, men en 3330 solgt af sonofon virker
>fint med CBB.

De fleste vil nok også være låst sådan så du kan bruge alle der bruger
Sonofons netværk i den.

>Andre kort jeg har prøvet vil den bare ikke godkende...

Tele2 vil du vist også kunne bruge.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Brian K

Dato : 30-10-01 09:51

Tak for svar til jer begge....

MVH

Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-10-01 15:52

Mon, 29 Oct 2001 13:10:29 +0100, skrev Brian K, på 20 linier, i
<3bdd46eb$0$25411$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Vil det sige at man kan benytte Clubblahblah i telefoner der er simlåst til
>Sonofon????
Min Sonofon låste 3330 virker fint med Clubblabla

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433