7110 SMS via IR?
Fra : Juul

Dato : 19-10-01 20:57

Hej

Jeg vil lige høre om man ikke kan overføre de sms'er som
er i min mobiltelefon 7110 til min compurter via IR?
Hvis man kan hvilket program skal jeg så bruge.

Eller har i en anden løsning.

Mvh

Juul

Fra : Tobias Klint

Dato : 19-10-01 21:04

du skal bruge et datakabel.
mvh tobias

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-10-01 22:52

Det kan da vel være ret ligemeget om man bruger IR eller data-kabel... det
må da være et ? om software.

Thomas

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 20-10-01 14:18

Jeg har aldrig eget et datakabel, og jeg har aldrig savnet et. 7110'eren kan
udnyttes totalt bare man har en computer med IR. -Brug Logomanager til
ringetoner, logoer og beskeder - Det er det perfekt til. Du skal bare huske
at det skal være en af de nyere versioner.
På Nokias hjemmeside kan man finde programmer, der kan hjælpe, hvis du har
windows 2000 - Men det er kun nødvendigt, hvis du også vil bruge mobilen som
modem.. -Har du flere spørgsmål, så bare skriv!

Vh Lasse

Fra : Juul

Dato : 20-10-01 21:06

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> modem.. -Har du flere spørgsmål, så bare skriv!

Kan du ikke forklare mig hvordan jeg flytter de sms'er der er i min 7110
over på min computer. Der er en del som jeg gerne vil gemme.

Mvh
Juul

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 22-10-01 15:17

Ja gerne!

Download Nokia PC suite 4.0 fra Nokias hjemmeside. -Der kan du bl.a. læse
beskeder og kopiere dem hvorhen det skal være!

Undskyld det sene svar!
VH Lasse